۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر با مشکلات زیرساختی روبرو است

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر با مشکلات زیرساختی روبرو است

بوشهر - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن کشور گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر با مشکلات زیرساخت‌ها در حوزه خدماتی روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پژمان صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات اراضی ملی برای اجرای طرح‌ها در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که دولت بر آن تاکید دارد، تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در نقاط مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر در سطح کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تلاش برای تکمیل ۶۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده، بیان کرد: ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر با مشکلات زیرساخت در حوزه خدماتی روبرو است.

وی از تلاش برای حل مشکلات زیرساخت‌های ۶۶۰ واحد مسکن مهر در بوشهر و ۲۱۷ واحد مسکن مهر در گناوه خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای طرح فلاضلاب در مسکن مهر بوشهر ۶۵ میلیارد ریال و در گناوه ۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

پژمان با تاکید بر لزوم مشارکت دولت و تعامل دستگاه‌های خدماتی برای رفع این مشکل مسکن مهر استان بوشهر، افزود: بوشهر با وجود اینکه با محدودیت زمین روبرو است ولی تراکم در این شهر کم است و ظرفیت‌های خالی در این شهر وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در سطح ملی، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها بیش از پیش بهره برد و مردم استان بیشتر از منابع منتفع شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش ویژه دولت برای توسعه بخش گردشگری خبر داد و اضافه کرد: واگذاری اراضی در زمینه توسعه بخش گردشگری در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: ۲۵۲ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان بوشهر از جمله احداث بیمارستان، پروژه‌های گردشگری و ایجاد اتوبانک واگذار می‌شود.

کد خبر 3035255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha