۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۴۹

گزارش خبری مهر؛

ازدحام جمعیت در شعب/جمع آوری رای در نقاط صفر مرزی کردستان

ازدحام جمعیت در شعب/جمع آوری رای در نقاط صفر مرزی کردستان

سنندج - زمان برگزاری انتخابات در حالی تا ساعت ۲۱ امشب تمدید شده است که شعبه های اخذ رای به ویژه در مناطق شهری استان کردستان همچنان مملو از جمعیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، زمان جمع آوری آراء تا ساعت ۱۸ امروز بود که با توجه به اعلام ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان کردستان زمان اخذ رای تا ساعت ۲۱ امشب تمدید شده است.

گزارش خبرنگاران مهر در شهرهای مختلف استان کردستان حاکی است که هم اکنون ازدحام جمعیت در شعبه های اخذ رای همچنان در حال افزایش است و جمعیت زیادی خود را به شعبه های اخذ رای رسانده و در حال رای دادن هستند.

همچنین در حال حاضر شعبه های اخذ رای در شهر سنندج مملو از جمعیت است به گونه ای که حتی در شعبه های که از صبح امروز میزبان اندک جمعیت بود، هم اکنون مملو از جمعت مشتاقی است که برای حضور در انتخابات خود را به شعبه های اخذ رای رسانده اند.

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان رای گیری در تمامی شهرهای استان کردستان همچنان ادامه دارد ولی در بعضی از روستاها روند رای گیری به اتمام رسیده است.

علیرضا آشناگر با اشاره به تامین برگه های اخذ رای در سراسر استان کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه امروز شاهد مشارکت گسترده و خوبی از مردم استان کردستان بودیم و بدون شک این حضور پیام های متعددی در حوزه ملی و بین المللی به دنبال دارد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان هم در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: در ۲۹۰ روستای استان کردستان در مجموع ۸۰ هزار رای جمع آوری شده است.

محمد شفیعی افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی در استان کردستان در حوزه تامین امنیتی استان صورت گرفت و در این زمینه هیچ گونه مشکلی در میان نیست.

استاندار کردستان هم دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات این استان، گفت: تا این لحظه حدود ۵۳۰ هزار کردستانی در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت کرده اند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: این آمار مربوط به شعبه های ثابت و آنلاین است و حدود ۵۰ شعبه آف لاین نیز مشارکت خوبی داشته اند که تا این لحظه این آمار اضافه نشده است و پیش بینی می شود باز هم میزان مشارکت افزایش یابد.

در همین حال از شهرستانهای مختلف استان کردستان خبر می رسد که جمعیت همچنان راهی شعبه های اخذ رای هستند تا در این جشن ملی مشارکت داشته باشند.

ستادهای تبلیغاتی شماری از داوطلبان این دوره از انتخابات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه اعلام صندوقی نتایج آرا را آغاز کرده اند.

استاندار کردستان در همین رابطه گفت: نتایج آرا به صورت متمرکز و از سوی ستاد انتخابات استان کردستان و وزارت کشور اعلام می شود.

کد خبر 3566812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha