۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳

مومنی شریف درگذشت سلیم موذن‌زاده را تسلیت گفت

مومنی شریف درگذشت سلیم موذن‌زاده را تسلیت گفت

محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی کوتاه درگذشت سلیم موذن‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام مومنی‌شریف به شرح زیر است؛

عاقبت روح بی‌تاب و جان مشتاق استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، آن نغمه‌گر نوحه‌نواهای جانبخش و روح‌نواز هم به دیدار دوست شتافت و خیل عاشقان و شیفتگان فرهنگ اصیل عاشورایی و دوستداران و علاقمندان آن پیرغلام حسینی را در غم و اندوه نشاند.

او که عمر پر از معنویت خود را در راه آینه‌داری حقیقت و روایت حقانیت خاندان عصمت و طهارت(ع) سپری کرد، در قالب نواهایی دلنشین، معانی بلندی آفرید که در ذهن و زبان مردم جاودانه خواهد بود.

آثار و ثمرات هنر باورمندانه و اراده عاشقانه او در دفاع از حریم ولایت و ترویج شعائر دینی بر کسی پوشیده نیست و ان‌شاءالله اسوه‌هایی که نام نورانی آنها بر پیشانی مدیحه‌ها و مرثیه‌های ماندگار این هنرمند متعهد می‌درخشند، دستگیر و شفیع او در سرای باقی باشند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی، فقدان این سرمایه معنوی و دردانه عرصه مدح و منقبت را محضر بیت شریف آن مرحوم، مردم انقلابی و متدین دارالارشاد اردبیل و همه ارادتمندان و دلباختگان اهل‌بیت علیهم‌السلام تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال در این لحظه‌های آکنده از شمیم ارادت به ساحت سرور و سالار آزادگان عالم، برای این هنرمند آیینی آرزوی رحمت، مغفرت و علو درجات دارد.

محسن مؤمنی شریف  
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

کد خبر 3831066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha