۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۸:۱۹

با ترجمه ویدا اسلامیه؛

«ردپای شیطان» به بازار کتاب رسید/ سومین اثر پلیسی جی.کی.رولینگ

«ردپای شیطان» به بازار کتاب رسید/ سومین اثر پلیسی جی.کی.رولینگ

رمان «ردپای شیطان» نوشته جی.کی.رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ردپای شیطان» نوشته جی. کی. رولینک خالق هری پاتر به تازگی با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار شده است.

این کتاب سومین عنوان از مجموعه پلیسی و کار آگاهی این نویسنده است. در «ردپای شیطان» هم کارآگاه استرایک که یک کارآگاه خصوصی است و دستیارش رابین الاکوت به دنبال حقیقت هستند و رولینگ آن را با نام مستعار رابرت گالبریث منتشر کرده است.

در داستان این کتاب، رابین الاکوت پس از دریافت بسته مرموزی، در کمال وحشت، می‌فهمد که پای قطع شده زنی را برایش فرستاده‌اند. استرایک اگر چه به اندازه او متعجب نمی شود، بیش از او احساس خطر می کند. ۴ نفر از آشنایان گذشته اش را به یاد می آورد که چنین کارهای خشونت آمیز و بی رحمانه‌ای از آنها بر می‌آید. «آوای فاخته» نخستین و «کرم ابریشم» دومین اثر از مجموعه داستان های کارآگاه کورمورن استرایک است و حالا ترجمه سومین کتاب با محوریت این شخصیت چاپ شده است.

در ادامه داستان «ردپای شیطان» با تمرکز پلیس بر یکی از مظنون ها که استرایک به طور فزاینده ای اطمینان پیدا می کند دستی در این جنایت ندارد، او و رابین دست به کار شده، به کاوش در دنیای تاریک و پیچیده سه مظنون دیگر می پردازند. اما با وقوع حوادث هولناک دیگر، فرصتی برای ادامه تحقیقاتشان باقی نمی‌ماند…

این رمان، داستان شیطانی مرموز با حوادث غیرمنتظره پیش‌بینی ناپذیر است که به طور همزمان، زن و مردی را در عرصه زندگی خصوصی و حرفه‌ای، در تقابل با یکدیگر قرار می دهد.

کتاب مورد نظر با ۷۶۰ صفحه و قیمت ۴۷ هزار تومان به تازگی منتشر است. عرضه این رمان چند روز پیش در تهران آغاز شده و از امروز سه‌شنبه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

کد خبر 3848068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha