۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناو موشک انداز «سپر» به ناوگان شمال الحاق می شود

ناو موشک انداز «سپر» به ناوگان شمال الحاق می شود

انزلی-فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناو موشک انداز «سپر» در آینده نزدیک به ناوگان شمال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم استقبال از ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش اعزامی به مسابقات بین المللی جام دریا ۲۰۱۷ در باکو اظهار کرد: حضور مقتدارنه در این مسابقات و کسب جایگاه قابل توجه از جمله اهداف اعزام این ناوگروه است.

وی نشان دادن توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروی دریایی راهبردی ارتش در راستای ساخت تجهیزات مورد نیاز خود مبتنی برآموزه های انقلابی و تکیه برتوانمندی داخلی را هدف و اولویت دیگر از این اعزام اعلام کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نبود امکانات و تجهیزات دریایی در گذشته، گفت: با توجه به این شرایط و با دستور مقام معظم رهبری در سال ۷۷ اولین ناو موشک انداز به دست متخصصان و تکیه بر توان داخلی و با حضور فرمانده کل قوا در مراکز دانش آموختگی نوشهر الحاق پیدا کرد.

وی با اشاره به ساخت  و الحاق دومین و سومین ناوموشک انداز به نام های جوشن و درخش در سال های ۸۵ و ۸۸ ، گفت: در سال ۹۱ نیز با تکیه برهمین توان داخلی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران با نام دماوند ساخته شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از ساخته و الحاق ناو موشک انداز سپر در آینده نزدیک به ناوگان شمال خبر داد و خاطرنشان کرد: این موفقیت نشان می دهد که یک نظام انقلابی با تکیه برتوان داخلی چه مسیر رشدی را آغاز و طی کرده است.

وی در ادامه هدف دیگر از شرکت در این مسابقات و رزمایش های آتی را نشان دادن توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در دریای خزر برشمرد و یادآورشد: منافع کشور در دریا منافع کلان و راهبردی بوده و باید از این منافع در سایه اقتدار برای منافع ملی کشور استفاده شود.

امیر دریادار سیاری رسیدن به این اقتدار را در سایه مجاهدت و ایثار دانست و افزود: یکی از برنامه ها و اولویت ها نشان دادن چهره صلح و دوستی از دریای خزر به همه جهان است.

وی با تأکید برپایبندی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع، گفت: برای وجود امنیت و بهره برداری منابع مطمئنا نیازمند اقتدار هستیم که توسط نیروی دریایی راهبری ارتش و اقدامات خوب آنها به وجود امده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش با بیان اینکه انتقال فرهنگ صلح و دوستی و ارزش های اسلامی در بین شرکت کننده در مسابقات هدف دیگر از این اعزام است، خاطرنشان کرد: برخورداری از فرهنگ غنی انقلابی، ارزش های انقلابی و قرآنی و اسلامی حاکم بر نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران که باید ترویج و اشاعه داده شود.

کد خبر 4059797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha