۱۳ آذر ۱۳۸۵، ۱۵:۴۵

رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی:

کاندیداهای انتخابات خبرگان و شوراها تبلیغات خود را بر اساس روش های قانونی انجام دهند

کاندیداهای انتخابات خبرگان و شوراها تبلیغات خود را بر اساس روش های قانونی انجام دهند

آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضاییه بر حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: امیدواریم مردم شریف کشورمان با شور وشوق و احساس مسئولیت مانند همیشه در صحنه انتخابات حضور یابند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک ولادت امام رضا(ع) افزود: مردم مانند همیشه در صحنه حضور می یابند و در انتخابات خبرگان و شورای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس افراد اصلح را انتخاب می کنند.

آیت الله هاشمی شاهرودی همچنین در جلسه امروز تاکید کرد: تمامی کاندیداهای هر دو انتخابات باید تبلیغات خود را به روشهای سالم و قانونی و بر اساس اصول اخلاق انتخاباتی انجام دهند و از تخریب سایر کاندیداها به شدت پرهیز کنند.

رئیس قوه قضاییه بر همکاری قوه قضاییه با شورای نگهبان و مسولان اجرایی انتخابات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید و اعلام کرد: در دادسراهای سراسر کشور شعب خاصی برای  رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است تا با همکاری شورای نگهبان و مسئولان اجرایی انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور پرشور مردم باشیم.

کد خبر 416300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha