۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:

آمریکا در راس بیوتروریسم دنیا قرار دارد/ضرورت محافظت از منابع آبی

آمریکا در راس بیوتروریسم دنیا قرار دارد/ضرورت محافظت از منابع آبی

سمنان - معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، بیوتروریسم را تهدیدی برای جهان دانست و گفت: آمریکا در راس بهره‌گیری از این امر و آسیب رساندن به جوامع بشری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری در نشست صبح چهارشنبه کمیسیون مقابله با بیوتروریسم پدافند غیرعامل استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه بیوتروریسم در زمره خطرناکترین شاخه های تروریسم است، تاکید کرد: اهمیت این مقوله تا آنجا است که می تواند حتی حیات بشری را تهدید کند لیکن باید آن را بسیار خطیر و جدی تلقی کرد.

وی افزود: مسئله بیوتروریسم مقوله ای خطرناکی است که باید به ان توجه ویژه شود این امر، حقوق بشر و بین الملل را تهدید می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه بیوتروریسم ضد حقوق بشر است، تاکید کرد: آمریکا و دشمنان غربی به دنبال بهره گیری و آسیب به جامعه بشری با استفاده از بیوتروریسم هستند لیکن همه می بایست در حوزه مقابله با این پدیده، آماده، مجهز و هوشیار باشیم.

قنبری تلاش در حوزه مقابله با بیوتروریسم را اهتمام برای نجات جان مردم دانست و گفت: اگردر بحث مبارزه با بیوتروریسم هوشیار نباشیم با خطرات جبران ناپدیری مواجه خواهیم شد چرا که هدف اصلی دشمن از کار انداختن منافع حیاتی یک کشور است و باید هوشیار بود و غفلت نکنیم.

وی افزود: برای پیشگری و مقابله با تهدیدها باید در بخش های مختلف تهدیدهای احتمالی رصد و پیگیری شود که این مسئولیت در حوزه پدافند غیرعامل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان منابع آبی را یکی از اهداف بیوتروریسم دانست و گفت: باید به طور ویژه برنامه ای برای حفاظت از منابع آبی استان تدوین شود.

کد خبر 4184138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha