۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۵۴

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بیشترین ضرر نفت از ناحیه داوری بود/بازیکنان خوبی جذب کردیم

بیشترین ضرر نفت از ناحیه داوری بود/بازیکنان خوبی جذب کردیم

آبادان – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از میان ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال، تاکنون تیم ما بیشترین ضرر را از ناحیه داوری متحمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان صاحب‌جمعی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم ضمن عرض تسلیت درگذشت محمد سعدونی پیشکسوت فوتبال آبادان افزود: طبق نظر کارشناسان برنامه‌های معتبری همچون شب‌های فوتبالی و ۹۰ در جمع ۱۶ تیم لیگ برتر، تیم صنعت نفت بیشترین ضرر را از ناحیه داوری دیده است، به گفته آنان تاکنون ۱۱ پنالتی ۱۰۰ درصد برای تیم ما گرفته نشده که این می‌توانست در تعیین سرنوشت و جایگاه تیم در جدول تأثیرگذار باشد، امید می‌رود تا در بازی فردا حداقل از ناحیه داوری دچار مشکل نشویم.

وی اظهار کرد: تیم نفت تنها یک تیم فوتبال نیست، این تیم تنها دل‌خوشی آبدانی‌ها است، مردم با این تیم زندگی می‌کنند و با بردهای این تیم تا روزها می‌خندند و با باخت آن نیز تا روزها ناراحتند لذا این تیم به جز جنبه ورزشی با مسائل فرهنگی و اجتماعی مردم نیز گره خورده است به همین دلیل می‌طلبد تا مسئولان همواره حامی تیم باشند.

صاحب‌جمعی در خصوص بازی فردای تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جزو تیم‌های خوب امسال است که نتایج خوبی را نیز تاکنون به دست آورده، اما تیم ما نیز شرایط خوبی دارد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نقاط ضعف و قوت تیم پارس جنوبی را به خوبی می‌شناسیم. طی هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم اما متأسفانه دو بازیکن کلیدی خود یعنی جاسم کرار (مصدوم) و علی عبدالله زاده (دریافت کارت قرمز) را در این بازی در اختیار نداریم اما باقی بازیکنان شرایط بسیار خوبی را دارند و در بازی فردا تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم از هواداران خوبمان هم می‌خواهیم که همچون همیشه از تیم حمایت کنند و فردا هیچ صندلی خالی در ورزشگاه نداشته باشیم.

صاحب‌جمعی با اشاره به اینکه در نیم‌فصل دوم شرایطمان با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، خیلی بهتر شده است، افزود: می‌خواستیم بازیکنان بیشتری را جذب کنیم و برای آن با حدود هشت بازیکن نیز صحبت کرده بودیم اما چون در آن زمان هنوز پولی به تیم تزریق نشده بود و آنها خودشان و یا باشگاهشان از ما طلب پول کرده بودند امکان جذب نداشتیم که از جمله آنها می‌توان به عیسی آل کثیر و محمد نوری اشاره کرد.

وی اظهار کرد: چهار بازیکن جدید را گرفتیم که جای قدردانی از آنان دارد زیرا این بازیکنان بدون آنکه با ما در مورد مسائل مادی صحبتی کنند موافقت خودشان را برای همراهی با تیم اعلام کردند و قرارداد بستند، سوشا مکانی به طور شخصی پول آی. تی. سی خود را پرداخت کرد و این نشان می‌دهد که این بازیکنان آمده‌اند تا با انگیزه کار کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان خوبی را به کار گرفتیم و امیدواریم رفته رفته در ترکیب تیم از آنها استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پاکدل به توافق رسیده‌ایم اما هنوز کارت بازیش صادر نشده و از بازی بعدی به جمع تیم اضافه می‌شود، سوشا مکانی و لطفی نیز برای این دیدار مشکلی ندارند.

صاحب‌جمعی افزود: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد تا آنان بتواند در ادامه راه با انگیزه بهتری به بازی بپردازند. در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان داشتیم تمامی بازیکنان هم قسم شدند تا با تلاش مضاعفی لیگ را ادامه دهند و بتوانند زحمات آنها را جبران کنند.

کد خبر 4197209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha