۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۰

عزیزی به مهر خبر داد؛

انتشار عناوین تازه «ایده‌های بزرگ»/ ترجمه آثاری از پروست و دیکنز

انتشار عناوین تازه «ایده‌های بزرگ»/ ترجمه آثاری از پروست و دیکنز

مدیر نشر روزگار نو از چاپ ترجمه ۱۵ عنوان جدید از مجموعه «ایده‌های بزرگ» و همچنین کتاب‌هایی از چارلز دیکنز و مارسل پروست خبر داد.

کاوه عزیزی مدیر انتشارات روزگار نو در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید این نشر گفت: چاپ عناوین مختلف مجموعه «ایده های بزرگ» یکی از کارهایی بوده که طی چندسال گذشته در نشر روزگار نو دنبال شده است. عناوین این مجموعه توسط مترجمان مختلف بازگردانی می شود و برای نمایشگاه کتاب تهران سال ۹۷، ۱۵ جلد جدید از این مجموعه را خواهیم داشت.

وی افزود: پیش از این ۳۱ عنوان از ترجمه های عناوین مجموعه مذکور را چاپ کرده ایم که به همراه این عناوین، ۱۵ جلد جدید را هم در نمایشگاه خواهیم داشت. این مجموعه حدود ۱۰۰ جلد دارد که ما طبق برنامه هر سال ۱۵ تا ۲۰ عنوانش را چاپ خواهیم کرد.

این مدیر نشر در ادامه گفت: علاوه بر این، چاپ ترجمه چند اثر داستانی را هم در دستور کار داریم که به زودی چاپ می شوند. نکته مشترک این کتاب ها این است که ترجمه شان توسط مرضیه خسروی انجام شده است. یکی از این عناوین، «شب گردی ها» اثر چارلز دیکنز داستان نویس مشهور انگلیسی است. کتاب هم دیگر هم «روزهای مطالعه» مارسل پروست نویسنده فرانسوی است.

عزیزی در پایان گفت: کتاب دیگر «در باب سعادت بشری» اثر بلز پاسکال ریاضیدان و فیلسوف فرانسوی است که البته جنبه داستانی ندارد. همچنین کتاب «بهانه ای برای بیکارها» نوشته رابرت لویی استیونسن نویسنده اسکاتلندی قرن نوزدهمی را داریم که او را به خاطر رمان «جزیره گنج» می شناسیم. همگی این آثار قرار است طی روزهای بهمن ماه به چاپ رسیده و عرضه شوند.

کد خبر 4212496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha