۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۹:۴۳

عزیزی به مهر خبر داد؛

«مسیحیان و سقوط روم» و «در باب امپراتوری» برای چاپ آماده می‌شوند

«مسیحیان و سقوط روم» و «در باب امپراتوری» برای چاپ آماده می‌شوند

مدیر نشر روزگارنو از آماده‌سازی ترجمه دو کتاب «مسیحیان و سقوط روم» و «در باب امپراتوری» برای انتشار خبر داد.

کاوه عزیزی مدیر نشر روزگار نو در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره کتاب‌های در دست انتشار این ناشر گفت: در حال حاضر ادامه انتشار کتاب‌های مجموعه «ایده‌های بزرگ» را در دستور کار داریم و عناوینی را از این مجموعه چاپ کرده و عناوینی را هم در دست چاپ داریم.

وی افزود: در حال حاضر عناوین نوزدهم و بیستم این مجموعه را در دست چاپ داریم که تا هفته آینده منتشر می شوند. «مسیحیان و سقوط روم» نوشته ادوارد گیبون با ترجمه مرضیه خسروی کتاب نوزدهم این مجموعه است. «در باب امپراتوری» هم نوشته فرانسیس بیکن با ترجمه همین مترجم کتاب بیستم مجموعه مذکور است.

این مدیر نشر در ادامه گفت: عنوان دیگر این مجموعه «در باب قدرت» نوشته ویلیام شکسپیر است که خانم خسروی ترجمه اش کرده و در واقع بحث‌ها و نوشته‌های شکسپیر درباره مساله قدرت را در نمایشنامه‌ها شامل می‌شود. این کتاب هم قرار است در روزهای آذرماه منتشر شود.

عزیزی گفت: سعی داریم تا زمان نمایشگاه کتاب تهران در سال ۹۶، هر ماه، ۴ عنوان از کتاب‌های مجموعه «ایده‌های بزرگ» را چاپ کنیم و تعداد عناوین چاپ شده این مجموعه را تا نمایشگاه به ۵۰ عنوان برسانیم. مجموعه «ایده‌های بزرگ» یک مجموعه ۱۰۰ جلدی است که نسخه‌های اصلی‌اش توسط انتشارات پنگوئن چاپ شده و ما هم تا به حال، مجوز چاپ ترجمه ۹۰ جلد از آن را گرفته ایم. ۱۰ جلد باقی مانده هم هنوز به وزارت ارشاد ارسال نشده اند.

کد خبر 3811344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha