۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸

با حضور معاون علمی و فناوری؛

قراردادهای فستیوال‌های عرضه نوآوری منعقد می شوند

قراردادهای فستیوال‌های عرضه نوآوری منعقد می شوند

قراردادهای فستیوال‌های عرضه نوآوری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به امضا می‌رسند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و استفاده از توانمندی شبکه کارگزاران خصوصی (واسطه‌های فناوری)، رویدادهای تخصصی با عنوان «فستیوال‌های عرضه نوآوری» را در حوزه‌های تخصصی-کاربردی مختلف برگزار می‌کند.

این رویدادها با هدف کمک به توسعه سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها و تجاری‌سازی آنها از این طریق و نیز توانمندسازی رقابتی بنگاه‌های صنعتی کشور با رشد نوآوری آنها از طریق بازار دارایی فکری شرکت فرابورس ایران طرح‌ریزی‌شده است.
 
۲۱ مورد سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها و اختراعات به ارزشی حدود ۱۶۵ میلیارد ریال از جمله خروجی‌های رویدادهایی است که تاکنون برگزار شده‌اند. ۸ قرار داد دیگر نیز بین مخترعین و سرمایه‌گذاران به مرحله انعقاد رسیده است.

در این راستا برنامه‌ریزی‌شده است که انعقاد این قراردادها مقارن با دهه فجر انقلاب اسلامی و در دومین نشست مخترعان منتخب بازار دارایی فکری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور انجام شود. در این نشست ضمن استماع نقطه نظرات مخترعین و نوآوران و مسئولین، گزارشی از وضعیت بازار دارایی فکری و فستیوال عرضه نوآوری نیز ارائه خواهد شد. 

کد خبر 4220953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha