۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸

با حضور رئیس سازمان صدا و سیما؛

۲۲۰ میلیارد ریال پروژه صداو سیما در استان بوشهر افتتاح شد

۲۲۰ میلیارد ریال پروژه صداو سیما در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر - در آئینی با حضور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۹۷ پروژه با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صدا و سیما ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌ها در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه خدمات صدا و سیما در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است.

عبدالعلی علی عسکری خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر هستیم که زمینه استفاده بهتر و مطلوب‌تر مردم از برنامه‌های صدا و سیما را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از تولیدات داخل اضافه کرد: در راستای تحقق این شعار رسانه ملی نقش و وظیفه مهمی دارد و باید در این راستا تلاش زیادی داشته باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما از تدوین طرح‌ها و برنامه‌های متنوع برای ارائه بهترین خدمات به مردم خبر داد و بیان کرد: کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر در ایجاد طرح‌های عمرانی و فنی تلاش بسیار زیادی را داشته‌اند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز اعتبار اجرای این پروژه‌ها را ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از مهمترین اهداف اجرای این  طرح‌ها می‌توان به افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره مندی بیشتر مردم از برنامه‌ها اشاره کرد.

سیدحسین ناظر با اشاره به اینکه ۶۲ طرح از این طرح‌ها، فنی و تولیدی است ادامه داد: ۴۰ طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و شش طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، نودال مرکزی و مرکز جمع آوری داده‌ها است.

وی از ایجاد امکان ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان با افتتاح دستگاه ارتباط ماهواره‌ای SNG خبر داد و گفت: ارائه کیفیت بهتر صدا و تصویر از مهمترین دستاوردهای این طرح‌ها است.

کد خبر 4284210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha