۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷

۶ آزادکار ناشنوای ایران به فینال رقابت‌های جهانی راه یافتند

۶ آزادکار ناشنوای ایران به فینال رقابت‌های جهانی راه یافتند

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ناشنوایان در روسیه با راهیابی ۶ نماینده کشورمان به دیدار فینال و ۲ آزادکار دیگر در دیدار رده بندی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشورمان در حالی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی کشتی جهان در ولادیمیر روسیه را پشت سر گذاشت که در پایان ۶ کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند و ۲ آزادکار دیگر به رده بندی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در مرحله مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ، محمد سیاوشی با نتیجه ۱۳-۲ برابر حریف قزاق به پیروزی رسید ، در دور بعد با ضربه فنی مقابل کشتی گیر ارمنستانی پیروز شد و سپس با برتری ۲-۰ برابر حریف بلغارستانی را در نیمه نهایی به فینال راه یافت.

در ۶۱ کیلوگرم کیوان رستم آبادی ، در دور اول کشتی گیر روس را با نتیجه ۵-۱ شکست داد و در نیمه نهایی با برتری ۱۲-۵ برابر حریف مغولستانی، به فینال راه یافت.

در ۶۵ کیلوگرم امیر صمدی پیرغیبی، در مسابقه اول با نتیجه ۱۰-۰ برابر حریف آذربایجان به برتری رسید و با ضربه فنی برابر کشتی گیر مغولستانی شکست خورد و حذف شد.

در ۷۰ کیلوگرم حسین نوری داشلجه، در پیکار اول خود ۴-۰ حریف هندی را شکست داد و کشتی گیر میزبان را ۸-۲ مغلوب خود کرد و به فینال رسید.

در ۷۴ کیلوگرم حسین دریکوند، در دور اول با نتیجه ۷-۰ برابر حریف روسیه ای مغلوب شد. وی در مسابقه دوم با نتیجه ۸-۴ مقابل کشتی گیر ترک پیروز شد و پس از برتری ۱۰-۰ برابر حریف قزاق به فینال راه یافت.

در ۷۹ کیلوگرم سعید یونسی ، ۱۰-۰ مغلوب کشتی گیر ترکیه شد و به رده بندی رفت.

در ۸۶ کیلوگرم محسن منوچهر تلوری، در مسابقه اول ۱۴ بر ۲ برابر حریف ترک مغلوب شد . او در دیدار دوم خود کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد و با برتری ۱۸-۸ برابر حریف میزبان به فینال رسید.

در ۹۲ کیلوگرم محمد رسول قمرپور، در پیکار با کشتی گیر میزبان ۹-۱ پیروز شد . این نماینده ایران در دور بعد کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد و در نیمه نهایی حریف بلغاری خود را ۱۰-۰ شکست داد و فینال راه یافت.

در ۹۷ کیلوگرم اکبر صابری در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر هند به دور بعد صعود کرد. او سپس در دیدار با حریف قزاقستانی ۱۰-۰ پیروز شد و در نیمه نهایی با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر ترک شد و به دیدار رده بندی رفت.

در ۱۲۰ کیلوگرم محمد محبوبی جوقان ۱۰-۰ مقابل کشتی گیر روس و سپس در مصاف برابر حریف صاحب نام ترک با ضربه فنی مغلوب شد و پس از باخت ۵-۲ مقابل کشتی گیر یونان از گردونه رقابتها حذف شد.

آزادکاران ناشنوای کشورمان امروز یکشنبه در دیدارهای رده بندی و فینال به میدان خواهند رفت.

کد خبر 4322426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha