۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۴۸

فرمانده انتظامی همدان عنوان کرد:

دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت در همدان

دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت در همدان

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت در همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اکیپی از ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان در حال حمل یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی مشخصات هر دو وسیله نقلیه و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، موتورسیکلت سرقتی بوده که چندی قبل از منطقه افسریه تهران به سرقت رفته و متهمان افرادی سابقه دار با بیش از ۱۰ فقره سرقت هستند.

سرهنگ باقری ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی به سرقت موتورسیکلت از افسریه تهران اعتراف و با دستور قضایی و  برای بررسی جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

دستگیری سارق سابقه دار خودرو و داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری یک سارق سابقه دار خودرو و داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۵ رسالت همدان خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و همچنین داخل خودرو در یکی از مناطق شهر همدان و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق پس از سرقت خودروهایی که تجهیزات ایمنی ضد سرقت ندارند، با برداشتن اشیاء قیمتی از داخل آن ها خودرو را در خیابان های خلوت رها می کند.

سرهنگ باقری بیان کرد: با انجام شگردهای خاص پلیسی و کسب خبر فردی در این زمینه شناسایی که با هماهنگی مرجع قضایی بازداشت و در بازرسی از منزل وی تعدادی از وسایل به سرقت رفته از داخل خودروها کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم در بازجویی های تخصصی به سرقت یک دستگاه سواری پراید که چند روز قبل توسط ماموران در یک خیابان خلوت کشف شده بود و همچنین چندین فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 4401966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha