۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

اعتصابات کامیون داران به دلیل عملی نشدن وعده های دولت بود

اعتصابات کامیون داران به دلیل عملی نشدن وعده های دولت بود

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: اعتصابات کامیون داران در کشور و این استان به سبب عملی نشدن وعده های دولت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا مظاهری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به دور دوم اعتصابات کامیون داران اظهار کرد: اعتصابات انجام گرفته از سوی این صنف در کشور و استان به سبب توجه نکردن به مطالبات آنان و همچنین عملی نشدن وعده هایی که دولت به آنان داده بود، واقع شده است.

مظاهری افزود: شمار کامیون های باری خراسان شمالی یک درصد از کل ناوگان حمل و نقل جاده ای برون شهری کشور را تشکیل می دهد که خوشبختانه در این استان شمار اعتصاب کنندگان بسیار کم بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه با شروع دور دوم اعتصابات که از هفته گذشته آغاز شده بود در شهرستان های شیروان و بجنورد شاهد اتفاق سنگ پرانی به کامیون ها بوده ایم، بیان کرد: در این رابطه هفت معترض به کامیون ها و ۹ محرک در فضای مجازی که به تشویق اعتصاب کامیونداران اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

۶ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست دادند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به مسمومیت و فوت ناشی از توزیع غیر قانونی مشروبات الکلی دست ساز حاوی مواد افزودنی که در برخی از استان های کشور رخ داد، گفت: بر اثر این توزیع غیرقانونی، تاکنون در خراسان شمالی ۶ نفر فوت و یک نفر نیز نابینا شده است.

مظاهری با باین اینکه بر اثر مصرف مشروبات الکلی ۶۱ نفر در خراسان شمالی مسموم شدند، اظهار کرد: پس از وقوع این مسئله در استان، بلافاصله به بررسی این موضوع و شناسایی عاملان پرداخته شد که در این رابطه، ۱۷ نفر دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: متهم اصلی پرونده مشروبات الکلی در این استان شناسایی و دستگیر شده است.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: مردم در شرایط کنونی خویشتن داری در پیش بگیرند و از احتکار خانگی اجتناب کنند.

مظاهری با اشاره به آغاز هفته ناجا که از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه جاری آغاز می شود، گفت: این هفته به نام پلیس مقتدر، امین مردم نامگذاری شده است.

وی برنامه صبحگاه ناجا، برنامه پیاده روی خانوادگی در مسیر بش قارداش همراه با اهدای جوایز و سخنرانی قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و غبار رویی مزار شهدا را از جمله برنامه های هفته ناجا در خراسان شمالی عنوان کرد.

کد خبر 4418934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha