۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

مدیرکل کمیته امداد بوشهر مطرح کرد؛

ایجاد ۵۰۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

ایجاد ۵۰۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: سال گذشته پنج هزار شغل با پرداخت وام های خرد برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح یکشنبه در آئین تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام شهرستان دیر در حسینیه سیدالشهدای سپاه دیر، اظهار داشت: در استان بوشهر یک هزار و ۹۳۰ فرزند یتیم و پنج هزار و ۱۰۰ فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد که توسط حدود ۲۸ هزار حامی استانی و غیر استانی حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ اصیل و ماندگار علوی در بین مردم استان و سراسر کشور رونق دارد، افزود: مهمترین برنامه کمیته امداد برای ایتام و افراد تحت پوشش توانمندسازی خانواده‌هاست.

روشن با بیان اینکه حضور مددجو در عرصه خدمتگزاری ما یک حضور موقت و گذراست، ادامه داد: برای ما مایه افتخار است که سازوکاری برای مددجویان فراهم کنیم که به خوداتکایی برسند و خودشان حامی فقرای دیگری شوند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بال ما هستند، ابراز کرد: خیر و احسان به یک فرهنگ اصیل بین مردم استان و سراسر کشور تبدیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم تمامی دولت‌ها بویژه این دولت بحث اشتغالزایی همه اقشار جامعه بیکار بخصوص اقشار آسیب‌پذیر است.

وی یادآور شد: سال گذشته پنج هزار شغل با پرداخت وام‌های خرد به مددجویان استان ایجاد شد که این روند با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

روشن بیان کرد: مهارت‌آموزی یکی از بحث‌های مهم ماست که با مشارکت حوزه‌های تخصصی مثل آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای خانواده‌ها اولویت ماست، عنوان کرد: مشاورین امداد با واکاوی و نیازسنجی اساسی زمینه‌های مهارتی بین افراد را کشف و به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای معرفی و پس از آموزش با پرداخت تسهیلات یا معرفی آنها به کارفرمایان جهت اشتغال به آنها کمک می‌کنیم.

کد خبر 6111772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha