۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳

کارلوس کی روش:

تحت نظر فدراسیون مصاحبه می‌کنیم/انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!

تحت نظر فدراسیون مصاحبه می‌کنیم/انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتقاد از دستیارش هماهنگ شده است گفت: میراثی که برای فوتبال ایران به جا گذاشتم زمین تمرین نیست بلکه سخت تمرین کردن است.

به گزارش خبرنگار مهر،  کارلوس کی‌روش در ابتدای تمرین عصر امروز یکشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: در ابتدا باید بگویم، ذهنمان، افکار، قلبمان و روح‌مان را بر روی آمادگی جهت حضور در جام ملت‌ها گذاشتیم و این مسئله‌ای است که اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی که خود و دستیارش طی روزهای گذشته باعث برهم خوردن آرامش تیم ملی و فوتبال شده اند در ادامه صحبت هایش گفت: تیم ملی باید عاملی برای اتحاد و همبستگی باشد نه اینکه دلیلی برای تفرقه و دودستگی شود. همه ما و تمام کسانی که در فوتبال کار می کنند با مشکلاتی روبرو بودند. باید دست به دست هم دهیم و به فکر پیدا کردن یک راهکار مناسب باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات دستیارش علیه حمید استیلی گفت: این را می‌دانیم که این پاسخ‌های هماهنگ شده و یکصدا به عنوان یک گروه ارکستر از کجا می‌آید. این اتفاق برای ما جدید نیست و می‌دانیم از کجا قصد دارند مخل برنامه‌های تیم ملی شوند.

وی ادامه داد: انتقادها باید به سمت افرادی برود که با جبهه فکری خاص خودشان از قصد دنبال ایجاد شکاف هستند. انتقاد باید به سمت افرادی باشد که می‌خواهند از درون ضربه بزنند. تیم ملی ۴۰ سال است نتوانسته قهرمان آسیا شود، تیم المپیک هم حدود ۴۰ سال است به المپیک راه پیدا نکرده است. آیا فکر می‌کنید ما باید وقت‌مان را برای این بازیهای کوچک تلف کنیم؟

وی ادامه داد: اگر کسی نیاز به زمین و امکانات دارد باید برود برایش بجنگد.

کی روش در مورد دیدار برابر بولیوی نیز گفت: بعد از جام جهانی باید نخستین دیدار تدارکاتی خود در خانه را برگزار کنیم. تیم خوب بولیوی بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و مردم می توانند روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و از یک فوتبال خوب و سرگرم کننده لذت ببرند.

وی با تاکید بر اینکه روزانه بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت کار می کنند و به کسی حسادت نمی کنند گفت: ما سخت کار می کنیم تا بهترین راهکارها را برای تیم ملی پیدا کنیم. باور کنید ما به اندازه کافی سر درد داریم و دیگر احتیاج نیست وقت‌مان را تلف این گونه بازیها کنیم.

کی روش دوباره روی سخنش را به سمت مدیر تیم امید چرخاند و گفت: استیلی مدیر تیم امید است و می باید نظم را در تیمش جاری کند و به افرادی که از درون تیم‌ امید هماهنگ شده مصاحبه می‌کنند تذکر بدهد. شما می‌بینید که در تیم ملی نظم و انضباط به صورت کامل وجود دارد. ما وقتی با رسانه ها صحبت می کنیم تحت چتر و حمایت فدراسیون صحبت می کنیم. 

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی توانیم بپذیریم که در تیم های دیگر هماهنگ شده و به نمایندگی از کسی که صورتش را نشان نمی دهد صحبت کنند. این باعث اذیت کردن مردم و رسانه ها با این گونه دروغ ها می شود. اگر این اتفاق درون تیم من می‌افتاد و یک نفر با حرف های دروغ باعث آزار مردم و رسانه‌ها می‌شد، فوراً اخراجش می‌کردم. این آخر داستان است و دیگر در مورد آن صحبت نمی کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی به میدان خواهد رفت و ما باید به مهمانمان خوشامد بگوییم و نشان بدهیم که خوشحال هستیم. باید از بازی لذت ببریم. باید ما و بازیکنانم تمرکزمان را روی پیروزی و فوتبال زیبا بگذاریم. 

کی روش ادامه داد: اگر آقای استیلی و هر فرد دیگری مشکلی دارد. دفتر ما اینجا هست. اما دفتر ایشان برای دو سال  خالی هست. تلفن همراه من روشن است. چرا باید ایشان این مسائل را وارد رسانه ها کنند. شما در مورد این فکر کنید. امیدوارم همه متوجه شوند که ما اینجا هستیم که باعث خوشحالی مردم شویم. غیر از این چیزی نمی گویم. 

وی خاطرنشان  کرد: دو بحث بزرگ داریم. مبحث اول این است که باید سخت کار کنیم. مبحث دوم هم این است که باید بخندیم و لبخند بزنیم. 

سرمربی تیم ملی در مورد کمپ تیم های ملی که گفته می شود یادگار صفایی فراهانی است گفت: به من بگویید صفایی فراهانی چند سال پیش رئیس فدراسیون بوده است - خبرنگاران پاسخ دادند در جام جهانی 1998 رئیس فدراسیون بوده اند - کی روش ادامه داد: میراث من زمین فوتبال نیست بلکه سخت کار کردن است برای فوتبال ایران که بتواند زمینه موفقیت را فراهم کند. من می توانستم مثل بقیه در زمین قبلی قدم بزنم. اما من نقطه نظرات خودم را دارم و سخت تلاش می کنم. پولی که اینجا هزینه شد از زحمات بازیکنان برای جام جهانی 2014 بود.

وی ادامه داد: وقتی من صحبت از میراث می کنم صحبت از تلاش و تمرین کردنمان است. می دانید ساختمان پک چطور شروع شد. ما تکه به تکه این مرکز را طراحی کردیم به همراه دستیارانم. الان این مرکز برای تمرین تیم ملی و همه بازیکنان آماده شده است. بارها گفته ام که این مکان درش برای همه باز است. در اواسط کار یک فرد این مرکز را گرفت اما تلاش کردم بگویم که این مرکز برای تیم ملی است.

کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: بیایید چشمانمان را به آینده بدوزیم. بیایید دست در دست هم با هم کار  کنیم. باید با کسانی که می خواهند مخل تیم ملی شوند برخورد کنیم و نگذاریم کنار ما باشند. هر زمان که وقتش شد بیایند اینجا کار کنند. رسانه ها کمک کنند هوادارانی که بعد از جام جهانی در خیابان ها بودند را بیاوریم در ورزشگاه تا از بازی ایران و بولیوی لذت ببرند. به شما قول می دهم که کسی افسوس حضورش در ورزشگاه را نخورد.

کد خبر 4430111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha