۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹

نتایج مسابقه «فانوس شب» اعلام شد؛

ایده «لیگ سرود» اجرایی می شود/ استقبال گروه‌های سرود دختران

ایده «لیگ سرود» اجرایی می شود/ استقبال گروه‌های سرود دختران

مرکز موسیقی «مأوا» از مجموعه های وابسته به سازمان هنری رسانه ای «اوج» نتایج داوری مسابقه سرود «فانوس شب» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد توسلی روابط عمومی مرکز «ماوا» با اعلام نتایج داوری مسابقه سرود «فانوس شب» گفت: مسابقه سرود - ویدئوی «فانوس شب» مصادف با ایام محرم و صفر توسط مرکز «مأوا» برگزار شد که خوشبختانه با استقبال زیاد گروه های سرود کشور همراه بود. این نحوه استقبال موجب شد تا «ماوا» ایده «لیگ سرود» را که مدت ها در ذهن داشت زودتر به مرحله اجرایی برساند. در این حوزه به زودی اخبار و جزئیات بیشتری از مسابقه «لیگ سرود» منتشر خواهد شد.

توسلی با اشاره به برگزاری مسابقه «فانوس شب» ادامه داد: بیش از ۵۰ گروه سرود از سراسر کشور در این مسابقه شرکت و  سرود «فانوس شب» را  در بیش از ۱۵۰ نقطه از کشور اجرا کردند. البته ما تا پایان سال چند مسابقه سرود دیگر نیز خواهیم داشت که به زودی درباره این رویدادها اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به نتایج داوری مسابقه بیان کرد: در مسابقه «فانوس شب» گروه سرود «حسینیه هنر» از شهر سبزوار، گروه سرود «انقلاب فاطمی» از شهر قزوین و گروه سرود «نورالمهدی» از همدان برندگان این مسابقه شدند و توانستند جوایز این مسابقه را کسب کنند. ضمن اینکه گروه سرود «فاطمیه اسلامی» از تهران نیز به عنوان گروه سرودی برگزیده در بخش دختران انتخاب شد که این تصمیم با توجه به استقبال زیاد گروه های سرودی دختر در این مسابقه گرفته شد. نکته جالب توجه اینکه ما در ابتدا پیش بینی حضور پر رنگ گروه های سرودی دختر را در این مسابقه نداشتیم اما با توجه به استقبال زیاد دختران از نقاط مختلف کشور در این مسابقه تصمیم گرفتیم تا بخش برگزیده دختران را هم به مسابقه اضافه کنیم.

مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی «ماوا» اعلام کرد: به زودی جوایز مسابقه به گروه های برتر اهدا خواهد شد و  از تمامی شرکت کنندگان این مسابقه تشکر و قدردانی به عمل خواهد آمد.

کد خبر 4475726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha