۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۴

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:

امنیت ملی و همبستگی اجتماعی در گرو ترویج فرهنگ ایثار است

امنیت ملی و همبستگی اجتماعی در گرو ترویج فرهنگ ایثار است

اردبیل - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تحقق امنیت ملی و افزایش همبستگی اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر شاهی عصر دوشنبه در همایش فصلی معاونان و روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان تعیین کننده‌ترین مسیر مورد نظر برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزت و استقلال کشور است.

وی با اشاره به اثرات عمیق و مثال زدنی ترویج فرهنگ ایثار در بدنه جامعه، افزود: با جاری شدن چنین روحیه‌های استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به هیچ یک از اهداف خود موفق نخواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور جانبازان بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود.

شاهی اضافه کرد: تداوم راه شهیدان بیمه کننده کشور در تمامی تب و تاب‌های موجود در جهان بوده و با تکیه بر وصیت‌نامه شهدا و امام شهیدان مسیر با عزت و اقتدارآمیز کشورمان طی خواهد شد.

وی یادآور شد: با وجود قرارگیری در عرصه حساسی که شدیدترین تحریم‌ها بر علیه کشور وارد آمده است، نیازمند به کار و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی هستیم و کم‌کاری در چنین مقطعی جایز نخواهد بود.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: افزایش تعامل مدیران و فعالان بنیاد شهید با تشکل‌های ایثارگری مورد تاکید بوده و فعالیت‌های این دو مجموعه باید در کنار هم برای دستیابی هر چه مناسب به هدفگذاری‌های فرهنگی، ارزشی و اجتماعی باشد.

کد خبر 4481714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha