۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برگزاری جشنواره "عشایر و انقلاب" در استان/اجرای سرود هزار نفری

برگزاری جشنواره "عشایر و انقلاب" در استان/اجرای سرود هزار نفری

یاسوج- سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره "عشایر و انقلاب" در استان خبر داد.

علیرضا دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ‌با توجه به ثبت و فعالیت ۲۰ کانون عشایری و نقش محسوس عشایر در  بخش های مختلف،  برگزاری جشنواره عشایر و انقلاب با محوریت چهل سالگی انقلاب در بهمن ماه سال جاری هدفگذاری شده است.

دولت ابادی با اشاره به برگزاری دهها عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب و نشست های هماهنگی و تعاملی در این محور، تصریح کرد: در همین راستا برنامه هایی اجرایی شده و یا برگزار خواهند شد.

دولت آبادی با بیان اینکه برنامه "انقلاب به روایت هنر" طی روز ۲۰ دی ماه در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد، عنوان داشت: در این برنامه چندین محور برنامه با توجه به چهل سالگی انقلاب و با حضور مسئولین و هنرمندان تبیین و اجرایی شد.

سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق مختلف استان خبر داد و بیان کرد: پوشش مناطق محروم نیز در قالب برنامه های فرهنگی، دینی و اجتماعی عملیاتی می شود.

دولت آبادی با تاکید بر نقش بانوان در انقلاب اسلامی، ابراز داشت: برگزاری همایش" دختران آفتاب" با محوریت نقش بانوان در تحقق انقلاب اسلامی و تحقق چندین برنامه فرهنگی دیگر از اهم هدفگذاری های این حوزه است.

دولت آبادی با اشاره به اجرای سرود ۱۰۰۰ نفری انقلاب توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، تصریح کرد: سرود های واحد با پوشش ۲ سرود در نقاط مختلف استان  و با محوریت چهل سالگی انقلاب اجرایی می شود.

کد خبر 4514802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha