۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴

قبادی در دیدار با اعضای انجمن طراحی لباس هرمزگان مطرح کرد

انجمن طراحی لباس استانها، بازوان تحقق اهداف مدولباس کشور

انجمن طراحی لباس استانها، بازوان تحقق اهداف مدولباس کشور

حمید قبادی گفت: انجمن‌های تخصصی یکی از بازوان قدرتمند تحقق اهداف مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، قبادی دبیر این کارگروه با حضور در دانشگاه فاطمیه هرمزگان با اعضا انجمن طراحی پارچه و لباس استان دیدار و ضمن شنیدن مطالب رئیس و اعضا جلسه نکاتی را بیان داشت.

قبادی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های «آریانا» رئیس دانشگاه فاطمیه بندرعباس و رئیس انجمن طراحان استان هرمزگان به اهمیت و جایگاه تشکل‌های غیر دولتی پرداخته و اعلام کرد: انجمن‌های تخصصی یکی از بازوان قدرتمند تحقق اهداف مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور هستند.

مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت ایجاد ساختار نهایی انجمن‌ها در قالب اساسنامه‌های متشکل و جامع بسیاری از مأموریت‌های اجرایی حوزه مد و لباس با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به آنها واگذار می‌شود.

قبادی با اشاره به نمونه موفق انجمن طراحان استان هرمزگان از مسئولان استانی به ویژه حوزه کارشناسی مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده شود.

در این جلسه آریانا رئیس انجمن طراحان از همکاری خوب حوزه کارشناسی مد و لباس فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و آمادگی این انجمن را برای ایفای مأموریت مختلف مطابق اساسنامه اعلام کرد.

انجمن طراحان استان هرمزگان تاکنون دو عنوان کتاب تخصصی و دو عنوان کتاب مجموعه آثار طراحی شده را منتشر و به زودی وارد دهمین سال فعالیت خود می‌شود.

کد خبر 4605306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha