۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

طرح «معامله قرن» با حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شکست خورد

طرح «معامله قرن» با حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شکست خورد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خصوص طرح معامله قرن گفت: طرح «معامله قرن» با حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم تبریز و سایر شهرهای کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار بود و مردم نشان دادند همچنان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی ادامه داد: دشمن بدون شک با دیدن این حضور مردمی عصبانی خواهد شد. مردم با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های اخیر ترامپ را که بحث معامله قرن را مطرح می‌کرد، خنثی کردند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امام خمینی (ره) و مردم ایران نخستین کسانی هستند که از ملت مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی دفاع کرده اند.

وی سپس گفت: تخریب محور مقاومت، ایجاد شبهه و خدشه وارد کردن به اسلام امروز یکی از اهداف دشمن است که از تمام ابزارها برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: مخالفت قاطع با معامله قرن یک نوع حمایت و امنیت و یکپارچگی سرزمین‌های کشورهای اسلامی است و امروز مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آل هاشم ابراز داشت: در حال حاضر روز قدس به مهم‌ترین سلاح مردم فلسطین تبدیل شده است و مخالفت با معامله قرن به حمایت از فلسطین نیست بلکه در صورت عقب‌نشینی مردم جهان در برابر این طرح، رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح خود جلو خواهد رفت.

امام جمعه تبریز افزود: دشمن اگر بخواهند دست از پا خطا کند پاسخ جوانان ایرانی پشیمان کننده است و همین حضور پرشور و باشکوه در روز قدس پیام های زیادی برای دشمنان اسلام دارد. این حضور تا نابودی دشمن ادامه دارد.

کد خبر 4630275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha