۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

فرماندار سراب:

بزرگترین پل معلق در سراب احداث می شود /تحول در حوزه گردشگری

بزرگترین پل معلق در سراب احداث می شود /تحول در حوزه گردشگری

تبریز-فرماندار سراب از احداث بزرگترین پل معلق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی فرماندار سراب عصر امروز در بازدید میدانی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح گردشگری سراب گفت: پل معلق در منطقه گردشگری و زیبای سهراب سراب و با مشارکت کامل بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه مسئولان اجرایی شهرستان و استاندار و نیز مردم بومی منطقه نقش مهمی و تکمیل کننده‌ای در رفع موانع و مسائل و آغاز سرمایه گذاری داشتند، افزود: شهرستان سراب به لحاظ مناطق غنی و طبیعت بکر و زیبایش ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در استان و کشور را دارد.

مجید نصیرپور نماینده منتخب مردم سراب در دوره دوازدهم درحاشیه آغاز عملیات اجرایی پل معلق سراب گفت: امروزه گردشگری در جهان صنعتی پررونق است و اقتصاد و درآمد مردم منطقه با ورود گردشگران شکوفا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش خواهد کرد تا تسهیلگر روند سرمایه گذاری در شهرستان سراب باشد.

وی یادآور شد: با تجربه یک دوره نمایندکی مردم سراب در مجلس هشتم و فعالیت نزدیک به دو دهه درقوه مقننه از همان رو انتخاب تلاش درجهت جذب سرمایه گذار در منطقه در حوزه‌های مختلف را آغاز کرده است.

این گزارش حاکی است پل معلق سراب در سه فاز و با هزینه پیش بینی شده ۱۲۰ میلیارد تومان و در ارتفاع ۸۵ متر و طول ۴۲۶ متر در منطقه سهزاب سراب احداث خواهد شد.

کد خبر 6107876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha