۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۱۹

محسن خلیلی:

مسئولان داماش مسئله را لوث کردند

مسئولان داماش مسئله را لوث کردند

اهواز - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با وجود حواشی بازی فینال جام حذفی، ما به احترام مردم چند بار وارد زمین شدیم تا بازی کنیم ولی مسئولان داماش مسئله را لوث کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خلیلی پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در خصوص حواشی آغاز این بازی اظهار کرد: انتظار ما این بود که یگان ویژه هواداران دو تیم را جدا می‌کرد و اصولاً ما قبل از بازی هم همین گونه برنامه ریزی کرده بودیم ولی متأسفانه هماهنگی لازم ایجاد نشد و تماشاگران ما در جایگاه هواداران داماش مستقر شدند.

وی افزود: ما به احترام هوداران خود، بیننده‌های تلویزیونی و کل مردم چندین بار به زمین مسابقه آمدیم و حتی بازیکنان ما چندین بار بدن‌های خود را گرم کردند ولی مسئولان داماش مسئله را لوث کردند. آنها داخل زمین می‌آمدند و بعد می‌گفتند که بازی نمی‌کنیم و این آمدن و رفتن آنها به شدت ما خسته کرد.

خلیلی تاکید کرد: خوشبختانه با شروع بازی، بازیکنان ما به رغم تنش ایجاد شده موفق شدند حریف را شکست دهند و برای این فصل با کسب دو عنوان قهرمانی، دبل کنند. امیدواریم این موفقیت ما در آسیا هم تداوم داشته باشد و ما بتوانیم هواداران خود را بیشتر راضی کنیم. ما امسال نشان دادیم با وجود همه مشکلات تیمی هستیم که در شرایط سخت هم می‌توانیم موفق باشیم.
 

کد خبر 4632284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی AZ ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      0 0
      آقای خلیلی آیا خواستن حق لوث کردن است؟ تفاوت این دو را هنوز نمیدانید؟ من به شما پیشنهاد مطالعه کتاب معروف خاویر کرمنت را میدهم تا بیشتر خودتان را بشناسید!
    • آوستوراقیان IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      0 0
      لطفا مطالب رسانه های کشور های اطراف را در نقد برگزاری این فینال را بنویسید