۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸

امام جمعه موقت ورامین:

تعرض به ایران پاسخ محکمی دارد/ تقدیر از سرنگونی پهباد جاسوسی

تعرض به ایران پاسخ محکمی دارد/ تقدیر از سرنگونی پهباد جاسوسی

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با بیان این که تعرض به ایران پاسخ محکمی دارد، از اقتدار سپاه در سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: از ۶ الی ۱۲ تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، حقوق بشر آمریکایی یعنی حمایت از منافقان کوردل برای شهید کردن بیش از ۱۷ هزار نفر مردم بی گناه در کشور، که یک جنایت آنها به شهادت رساندن شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه است.

وی افزود: در طول عمر ننگین آمریکا چیزی جز جنایت در کارنامه مسئولان آن دیده نمی شود، که نقطه اوج آن را در سال های اخیر شاهد هستیم.

دم زدن آمریکایی ها از حقوق بشر در اوج بی حیایی است

محمودی ادامه داد: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است، که چهره پلید آمریکا برای نسل حاضر نمایان شود، باید هنرمندان، نویسندگان، گویندگان، اساتید و تمام افراد تاثیرگذار با زبان روز و با منطق جنایات آمریکا را تشریح کنند.

وی گفت: کسی می تواند، از حقوق بشر دم زند، که برای بشر حرمت قائل باشد و برای رسیدن به اهداف خود ملت ها را به خاک و خون نکشد.

خطیب جمعه امروز ورامین با بیان اینکه سیاستمداران آمریکایی در کمال بی شرمی و بی حیایی از بشر و حقوق بشر سخن می گویند، گفت: آمریکایی ها داعش، القاعده و طالبان را درست کردند، آنها ملت مطلوم یمن را به خاک و خون کشیدند، خسارات اقتصادی فراوانی بر ملت عراق و سوریه و… وارد آوردند و در ۸ سال جنگ تحمیلی چند صد هزار شهید برای کشور ما رقم زدند، اما ملت بزرگ ایران در طول این سالها هرگز تسلیم زورگویی های استکبار جهانی نشد.

سرنگونی پهباد امریکا اثبات پیام های قبلی ملت ایران بود

وی نمایش اقتدار نظام اسلامی در دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز پیشرفت اقتصادی ژاپن گوش فلک را کر کرده است، اما آنها همچنان اسیر آمریکایی ها هستند و همچنان پایگاه های آمریکایی در ژاپن مستقر است و توان اخراج آنها را ندارد.

محمودی افزود: باید همه شکرگزار اقتدار رهبری در نظام اسلامی باشیم و اینجا است، که باید از اقدام قاطع و انقلابی سپاه تشکر کنیم، که پهباد جاسوسی آمریکا که ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان هزینه آن شده بود، را در خاک کشورمان هدف قرار داد و ضرب شستی به متجاوزان نشان داد.

وی گفت: این یعنی اثبات همان پیامی که قبلاً به آمریکایی ها داده شد و برخی از سیاستمداران آمریکایی نیز آن را تایید کردند، که اگر آمریکا هوس تعرض نظامی به ایران را داشته باشد، پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد، اما آمریکایی ها خود می دانند، جنگ با ایران یعنی چه و آنها قصد دارند، با فشار ایران را مجبور به مذاکره کنند، اما همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.»

نباید نسبت به بی حجابی بی تفاوت شویم

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه رعایت حجاب قانون اسلام و کشور است و کسی حق ندارد، خلاف قانون عمل کند و وظیفه دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی این است، که با تمام توان از این قانون خدا که با خون صدها هزار شهید امضا شده است، پاسداری کنند و با متخلفان برخورد قانونی شود.

محمودی افزود: همه مردم نیز در این زمینه وظیفه دارند، متاسفانه برخی خانواده ها کوتاهی می کنند، نباید امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شود و نسبت به بی حجابی بی تفاوت شویم.

کد خبر 4646823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha