۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

رگبار باران و وزش باد/خیزش گرد و خاک در مناطقی از کشور

رگبار باران و وزش باد/خیزش گرد و خاک در مناطقی از کشور

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده امروز و فردا در برخی مناطق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، غربی، ا ردبیل، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و همچنین ارتفاعات استان های هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا ۴ شنبه در استان های ساحلی خزر باش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و دریا مواج است. در این روز طی بعدازظهر و اوایل شب در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی برخی نقاط استان های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات لرستان، ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، سمنان، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در ۵ روز آینده تداوم وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک را در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل شاهد خواهیم بود. همچنین طی سه روز آینده در جنوب سمنان و برخی نقاط استان های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، شمال و شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس طی امروز و فردا و شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج است.

هوای تهران امشب کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و اوایل شب وزش باد شدید و فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد در اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز ۳۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 4662483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha