جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه

جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه

ملک عبدالله دوم بار دیگر بر ضرورت ایجاد افق‌های سیاسی برای دستیابی به صلح عادلانه و همه جانبه بر اساس راه حل دو دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری پترا، عبدالله دوم پادشاه اردن به موضع گیری درباره غزه پرداخت.

وی بار دیگر از جامعه جهانی خواست که اقدام فوری برای جلوگیری از بدتر شدن فاجعه انسانی در غزه به عمل آورد.

پادشاه اردن همچنین بر ضرورت تداوم حمایت از آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، به عنوان راه نجات حدود ۲ میلیون فلسطینی در غزه تاکید کرد.

وی درباره پیامدهای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح هشدارداد و دستیابی به آتش بس فوری و پایدار در غزه و محافظت از غیرنظامیان را ضروری دانست.

ملک عبدالله دوم بار دیگر بر ضرورت ایجاد افق‌های سیاسی برای دستیابی به صلح عادلانه و همه جانبه بر اساس راهکار دو دولتی تاکید کرد.

کد خبر 6119765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      این چی میگه اگر پایبند صلح بودن در زمان طول تاریخ این هم به مسلمانان غزه بزرگان آن زمان خیانت نمی کردند صلح توافق مذاکره برای این افراطی ها قوم هیچ ارزشی ندارد برای آنها کشتن مسلمانان یک حکم شرعی واجب است و بر اعتقادات بزرگان افراطی دین خودشان که به آنها سفارش شده و از بین بردن همه مقدسات مسلمانان .
    • NP ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      این همه دنیا ملت ها تا بالاترین دادگاه لاهه در برابر نسل کشی آنها موضع گرفتند حتی حکم صادر شد انگار نه انگار براشون مهم نیست حاضر به دست کشیدن جنگ خارج شدن پذیرفتن مستقل بودن فلسطین نیستند به جنایت ها هر روز با دسیسه ای مختلف به جنایت ها ادامه ، بعد از پایبندی آنها به صلح مذاکره صحبت می کنه
    • NP ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      افراطیونی که حاضر به اجرای پیروی حکم بالاترین دادگاه لاهه نیستند بعد انتظار دارند از توافق صلح این چیزا اطاعت پیروی متعهد گردد . اسرائیل فقط با زور جنگ و مبارزه سرنگون اخراج از سرزمین مسلمانان حذف خواهد شد و با حکم اجرای عدالت پروردگار و مبارزه ملت ها مسلمانان همراه مقاومت
    • NP ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      بهتره با این پادشاه بی فکر ملت اردن یادآوری کنند که از صلح توافقی که صحبت می کنی ، این همان نسل افکار قوم بزرگان افراطیونی هستند که دست به قبر شریف پیغمبر و خانه خدا و کتاب مقدس مسلمانان و حتی بستن مسیر مردم در طول تاریخ با قتل و عام مردم هزاران انسان بیگناه برای نرفتن به خانه خدا بستن مسیرها شدند
    • یک مسلمان ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 0
      شاه اردن بخاطرتاج وتختش ،درگفتاروعملش صادق نیست،او ازآمریکا وصهیونیستها میترسد.