۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران کاستی‌ها را گوشزد و درستی‌ها را حمایت کنند

خبرنگاران کاستی‌ها را گوشزد و درستی‌ها را حمایت کنند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رسانی، همواره نقطه اطمینان‌بخش و تکیه امیدبخش مدیران و کارکنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی از زحمات تمامی خبرنگاران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد، روز نه، بلکه بهانه‌ای است برای پاس‌داشت و تکریم صاحبان بینش و اندیشه.

هر روز، روز خبرنگار است و مگر می شود روز را بدون خبر، خبرنگار و رسانه متصور بود؟

قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رسانی، همواره نقطه اطمینان‌بخش و تکیه امیدبخش مدیران و کارکنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.
نکته بهتر این است که همراهی و هم‌مسیری بخش‌های مختلف کشور از خبرنگاران و دانشگاهیان و فرهنگیان گرفته تا صنعتگران و مدیران و... و. برکسی پوشیده نیست و همگان به چیزی جز توسعه، پیشرفت، ترقی و تعالی ایران عزیز نمی‌اندیشند.

در طی مسیرهای پرفراز و نشیب صنعت خودرو، بینش خبرنگاران و چرخش قلم‌شان، حامی، راهنما و راهگشای صنعتگران این حوزه بوده و در حقیقت اهالی رسانه به‌سان چشم‌های ناظر، تلاش و کوشش خودروسازان را زیر نظر داشته‌اند تا کاستی ها را گوشزد کنند و درستی ها را حمایت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، لازم می‌دانم تا در این روز ملی، صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را نثار شما، اندیشه و قلم‌تان کنم و از پروردگار بی‌همتا برای شما و عزیزانتان سلامتی و بهروزی مسالت نمایم.

باشد که به یاری خدا و در سایه تلاشِ ما و حمایتِ شما، روزهای درخشانی در انتظار مردم عزیز، صبور و گرانقدر ایران اسلامی باشد.

کد خبر 4688020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha