۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

ماجرای دهکده چوبی سوخته-۳۳

عملیات آوار برداری در شهرک امام زاده ابراهیم(ع) آغاز شد

عملیات آوار برداری در شهرک امام زاده ابراهیم(ع) آغاز شد

شفت- فرماندار شفت گفت: عملیات آوار برداری در شهرک امام زاده ابراهیم(ع) شفت از امروز آغاز شد.

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت ضمن خدا قوت به تمامی مسؤولان و تشکر ویژه از مشارکت مردم امام زاده ابراهیم (ع) اظهار کرد: از صبح امروز عملیات آوار برداری واحدهای مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم آغاز شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه از فردای روز حادثه کارشناسان بنیاد مسکن برای نقشه برداری و مشخص شدن حریم افراد وارد امام زاده ابراهیم شدند، گفت: خوشبختانه تمامی کارشناسی‌ها برای واحدهای آسیب دیده انجام شده است.

وی ادامه داد: این آوار برداری با ماشین آلات بنیاد مسکن شامل دو دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل زنجیره‌ای راهداری در حال انجام است و با مشارکت مردم امیدوارم کمتر از یک ماه به پایان برسد.

نقدی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته به هر واحد ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد با باز پرداخت ۲۰ ساله برای افراد آسیب دیده در نظر گرفته شده و انجام می‌گیرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ واحد از بیمه آتش سوزی برخوردار بودند، بیان کرد: تمامی کارهای بیمه انجام شده و به زودی روند پرداخت بیمه در همین شهرک با چک رسمی بیمه به افراد آسیب دیده اهدا خواهد شد.

وی از مردم خون گرم و مهربان شهرک امام زاده ابراهیم خواست تا پایان عملیات آوار برداری مشارکت بیشتر با مسؤولان شهرستانی و محلی داشته باشند تا بتوانیم با مشارکت و همدلی مسئولان و مردم دوباره شهرک امام زاده ابراهیم را احیا کنیم.

کد خبر 6110920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha