۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

اعلام سرلیست فهرست انتخاباتی نیروهای انقلابی اردبیل صحت ندارد

اعلام سرلیست فهرست انتخاباتی نیروهای انقلابی اردبیل صحت ندارد

اردبیل - سخنگوی شورای هماهنگی احزاب انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت که تاکنون هیچ گونه سرلیستی توسط این شورا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

کلام الله صفری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: اعلام سرلیست اعضای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل که در برخی از شبکه‌های اجتماعی انعکاس داده شده مورد تایید نبوده و تکذیب می‌شود.

وی افزود: در روزهای گذشته اخباری در فضای مجازی و سایت‌های خبری مبنی بر اعلام لیست نیروهای ارزشی اردبیل برای انتخابات مجلس اعلام شده که به هیچ عنوان مورد تایید نیست و هر گونه اعلام نظر رسمی در این خصوص از منابع رسمی اعلام خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر با توجه به مدت زمان زیاد باقیمانده تا آغاز انتخابات مجلس ورود به فضای انتخاباتی صحیح نبوده و باید تمامی مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم دست به دست هم برای عمران و آبادانی کشور و عبور از شرایط سخت تحریم در کنار هم باشند.

سخنگوی شورای هماهنگی احزاب انقلاب اسلامی استان اردبیل یادآور شد: خوشبختانه سازماندهی و ساختار نیروهای ارزشی انقلاب استان منسجم‌تر از گذشته عمل کرده و تمامی سلیقه‌ها و گرایش‌ها با وحدت مناسبی امور را پیش می‌برند.

کد خبر 4704250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha