۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۷

رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران:

برخی مواضع مطرح شده در کشور پسندیده نیست/ باید مراقب نفوذی ها بود

برخی مواضع مطرح شده در کشور پسندیده نیست/ باید مراقب نفوذی ها بود

ورامین- رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران گفت: امروز باید مسئولان ما از شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهرستان ورامین که در مسجد حضرت سجاد(ع) برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه شهدا الگوی همه مردم و مسئولین باید باشند، اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.

رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور با اشاره به ویژگی های شهید رجایی و باهنر افزود: ویژگی شهید رجایی آن بود که خود را مرید ولایت می دانست و مقلد امام بود و هیچگاه سخنان وی در سازمان ملل متحد فراموش نخواهد شد و امروز باید مسئولان ما از شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه بهره ببرند.

محمودی با اشاره به این نکته که باید مراقب بود برخی نفوذی ها در بدنه کشور به این انقلاب ضربه نزنند، ادامه داد: متاسفانه امروز برخی سخنان و مواضع در کشور شنیده می شود که به هیچ عنوان پسندیده نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان تهران با انتقاد از برخی اتفاقات رخ داده در یکی از مراسم های گرامیداشت هفته دولت متذکر شد: برخی اتفاقات رخ داده در برخی مراسم و برنامه با ارزشهای دینی و مذهبی ملت ایران همخوانی ندارد ، اگر روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری اعلام کرده است که با خاطیان هنجارشکنی اخیر برخورد خواهد شد اما نباید در نظام اسلامی شاهد این اتفاقات باشیم.

کد خبر 4705807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha