۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

پیشرفت علمی عامل ماندگاری هرانقلابی‌ است

پیشرفت علمی عامل ماندگاری هرانقلابی‌ است

فریدونشهر- فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: با تلاش درجهت پیشرفت علم و فناوری در آینده محتاج کشورهای بیگانه برای واردات کالاها نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر سردار مجتبی فدا در مراسم یادواره شهدای فریدونشهر با بیان اینکه هر انقلابی در جهان بر اساس سه پارامتر مردم، حکومت و سرزمین پایه گذاری می‌شود اما دوام و قوام این حکومت‌ها مشخص نیست، اظهار داشت: تنها عامل ماندگاری هرانقلابی‌ شاخصه علم است.

وی افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی بعد انقلاب کبیر فرانسه به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی و انحصار کردن مسائل علمی توانستند بخشی از مردم جهان را تحت استعمار خود درآورند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: اگر مقام معظم رهبری به پیشرفت و رشد علمی توصیه می‌کنند به دلیل این است که به سمت قله‌های علم وفنآوری پیشرفت جهشی داشته باشیم تا در آینده به کشورهای غربی و آمریکا برای واردات کالاها محتاج نشویم.

 فرهنگ متصل به عاشورا می‌تواند انقلاب راتأثیرگذار کند

وی با بیان اینکه در چهل سال انقلاب به پیشرفت علمی خوبی رسیدیم به طوری که نمره پیشرفت ما به رتبه ۱۶ رسیده و حرکت ما بیش از غربی‌ها بوده است، گفت: شاخصه‌ای که می‌تواند انقلاب را تأثیر گذار و حکومت را پایه دار و مردم را مشتاق و شیفته خود کند فرهنگ متصل به عاشورا و ادیان الهی است.

سردار فدا گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب با توطئه و فتنه‌گری پادگان مهاباد را تصرف و حزب دمکرات تجهیزات نظامی این پادگان را به غارت بردند و با  نفوذی‌هایی که در دولت موقت داشتند برخی قراردادهای خرید نظامی کشور را لغو کردند.

وی افزود: آنها نیروهای نظامی ارتش را به زیر ۵۰۰ هزار نفر رساندند و حاشیه مرزها را برای ورود دمکرات‌های مزدور شوروی سابق و آمریکا امن کردند وتوانستند جنایتی در کردستان و آذربایجان غربی و شهرهای کردنشین مرتکب شوند که امروز داعش، سلفی و تکفیری‌ها در عراق مرتکب می‌شوند.

کانون تمام توطئه‌ها در ابتدای انقلاب سفارتخانه آمریکا بود

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها این ترفندها را برای ساقط کردن انقلاب تازه شکل گرفته ایران انجام می‌دادند؛ البته کانون تمام این توطئه‌ها سفارتخانه آمریکا در ایران بود که سرانجام در ۱۳ آبان سال ۵۸ توسط دانشجویان خط امام تصرف و جاسوسان آمریکایی دستگیر شدند.

 وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها سرانجام با تحریک صدام جنگ را بر کشور ما در۳۱ شهریورماه ۵۹ تحمیل کردند، گفت: رزمندگان ما برای دفاع از کشور به جبهه‌ها اعزام شدند اما در۹ ماه نخست جنگ به دلیل خیانت‌های بنی صدر به پیروزی نمی‌رسیدیم تا اینکه پس از  خداحافظی بنی صدر عملیات‌های غرور آفرینی توسط بسیج و سپاه و ارتش کلید خورد.

سردار فدا تصریح کرد: امروز دشمن برای نابودی و متلاشی کردن کانون خانواده‌ها و مراکز آموزشی از مهدهای کودک گرفته تا مراکز آموزش عالی از طریق شبکه‌های مجازی، اجتماعی، اینترنت و ماهواره سرمایه گذاری می‌کند.

به برکت شهدا موشک با برد 2 هزار کیلومتری می‌سازیم

وی بیان داشت: در جنگ به دلیل تحریم آمریکایی‌ها سیم خاردار به ما نمی‌فروختند اما امروز به برکت شهدا موشک با برد دو هزار کیلومتری می‌سازیم و با توان قدرتی و بازدارندگی ثابت کردیم که آمریکایی هاجرئت ندارند دست از پا خطا کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: این عظمت و قدرت را امام و شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند، امروز به برکت خون شهدا، آمریکا هر چه برای نابودی نظام تلاش می‌کند به اهدافش نمی‌رسد.

وی افزود: با گذشت ۵۵ ماه از بمباران یمن اما وقتی که رزمندگان النصره با تأسی از رزمندگان کشور ما  بزرگترین پالایشگاه نفت عربستان را مورد حمله و هجوم قرار دادند و عربستان صادر کننده نفت را به وارد کننده نفت تبدیل کردند، آمریکا در این شکست انگشت اتهام به سمت ما می‌گیرد چراکه کسر شأن خود می‌داند که بگوید توسط یک گروه کوچک حزب اللهی شکست خورده است.

آمریکا توان و ظرفیت جنگ کردن ندارد

سردارفدا تصریح کرد: برخی ما را از جنگ با اسرائیل می‌ترسانند اما بدانند که جنگی اتفاق نخواهد افتاد چراکه مشکلات داخل کشور آمریکا به قدری پیچیده شده است که دیگر توان و ظرفیت جنگ کردن را نخواهند داشت، جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته و قدرت بازدارندگی ما به حدی رسیده که جرئت مقابله با ما را ندارند.

وی گفت: ترامپ قصد داشت سال ۹۶ جشن کریسمس را در ایران بگیرد و سال ۹۷ جشن چهل سالگی انقلاب را به کام ملت ایران تلخ کند اما به واسطه وحدت بین مسئولان نظام و پایبندی به اصول و ارزش‌ها تخیلات ترامپ عملیاتی نشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: افراد جاهلی در برخی استان‌ها اقدام به حذف اسم و تصاویر شهدا از کوچه و خیابان کردند اما بدانند اگر بخواهند پشت پا به ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس بزنند جایی در این مملکت نخواهند داشت.

با تکیه برقدرت نیروهای جوان اسرائیل را شکست می‌دهیم

وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر محو شدن نام اسرائیل تا ۲۵ سال دیگراز جهان گفت: با پایبندی به اصول و ارزش‌ها در صحنه دفاع از کشور سر از پا نمی‌شناسیم همانگونه که در گام نخست انقلاب هیمنه آمریکا را در هم شکستیم و در گام دوم انقلاب نیز با استفاده از نیروهای جوان بساط صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب را ریشه کن خواهیم کرد.

کد خبر 4736716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha