۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان:

مدیریت شهری همدان توسعه گردشگری سلامت را در برنامه قرار دهد

مدیریت شهری همدان توسعه گردشگری سلامت را در برنامه قرار دهد

همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر توجه ویژه و اساسی مدیریت شهری همدان به مقوله توسعه «گردشگری سلامت» تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی ظهر چهارشنبه در بازدید اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از یکی از بیمارستان های همدان که به‌منظور شناسایی ظرفیت‌های آن در توسعه طرح «توریسم سلامت» و ورود بیماران کشورهای همجوار برای درمان به همدان انجام شد، گفت: همدان با دارا بودن شخصیت بی‌نظیر بوعلی سینا به عنوان چهره ارزشمند طب و بهره‌مندی ظرفیت لازم را دارد و این کمیسیون تخصصی به صورت ویژه پیگیر اجرای طرح گردشگری سلامت در شهر همدان است.

وی افزود: بستر و زمینه‌های بسیار مناسب و متناسب با استانداردهای به‌روز پزشکی وجود دارد که نیازمند تبلیغات بیشتری است.

قراباغی گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در ۲ مورد از بیمارستان های همدان و ملایر، این دو بیمارستان می توانند به عنوان پایلوت «گردشگری سلامت» مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین گفت: در راستای تقویت صنعت «گردشگری سلامت» همدان و پیگیری‌های ویژه این کمیسیون تخصصی، درصدد انعقاد تفاهم همکاری یکی از فعالان گردشگری سلامت عراق با همدان هستیم که خبرهای تکمیلی آن در آینده نزدیک، رسانه‌ای خواهد شد.

کد خبر 4748788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha