۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

عقب ماندگی ها در نهضت ملی مسکن جبران شود

عقب ماندگی ها در نهضت ملی مسکن جبران شود

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی عقب ماندگی وجود دارد، باید این وضعیت جبران و به ویژه مسکن قشر محروم تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن افزود: وظیفه تمام مدیران در دستگاه‌های مختلف این است، راهی را که رئیس جمهور شهید شروع کرده، با قوت ادامه دهند و تا آخرین لحظه به خصوص در حوزه نهضت ملی مسکن کارها را پیش ببرند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به جبران عقب ماندگی‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی عقب ماندگی وجود دارد، باید این وضعیت جبران و به ویژه مسکن قشر محروم تأمین شود.

محمدی، کنترل نرخ اجاره بها را ضروری دانست و گفت: در خصوص کنترل اجاره بها باید تدابیری اندیشیده شود تا نرخ آن مدیریت شود و به صورت لجام گسیخته افزایش پیدا نکند.

وی تاکید کرد: اتحادیه املاک، شهرداری‌ها و ادارات کل صمت و تعزیرات حکومتی با برگزاری جلسات مشترک در خصوص نرخ اجاره بها کار کارشناسی جدی انجام دهند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: مستأجران جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و به هر نحوی نتوانسته‌اند صاحب مسکن شوند، باید مورد حمایت قرار گیرند.

محمدی با تسلیت شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خلائی در مدیریت کلان کشور به وجود نخواهد آمد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشور مستحکم است و در سایه تدابیر رهبر انقلاب و همچنین وحدت و انسجام مردم مشکلی در اداره کشور پیش نمی‌آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: در نهضت ملی مسکن برنامه‌ها در استان در حال انجام است.

جبارعلی ذاکری گفت: با وجود حادثه ناگواری که روی داده، مسؤلیت ما سنگین‌تر شده است و باید با تلاش مدیران، قول رئیس جمهور شهید و استاندار شهید به مردم عملی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در یک ماه آینده حرکت‌هایی در راستای تحویل زمین برای جوانی جمعیت و همچنین مسکن روستایی انجام و عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 6118406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha