۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

عدم آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه مدیریت شهری آسیب‌زا است

عدم آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه مدیریت شهری آسیب‌زا است

سمنان - معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه عدم آشنایی با قوانین و مقررات در بحث مدیریت امور شهری آسیب‌زا است، گفت: آشنایی با قوانین لازمه تقویت خدمات‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای شهر سمنان ضمن بیان اینکه عدم آشنایی با قوانین و مقررات یکی از موضوعات آسیب‌زننده در بحث مدیریت امور شهری است، ابراز داشت: اولویت در بحث شهرداری و شوراها، آموزش اعضا و کارمندان با استفاده از اساتید باتجربه و متخصص است که درنهایت منجر به افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه شورای شهر باید برنامه جامع مدیریت شهری داشته و بر طبق این مهم گام بردارد، افزود: می‌بایست در بحث مدیریت شهری برنامه‌ریزی جامع و فراگیر صورت گیرد و از نگاه‌های سطحی و مقطعی و اقدامات هیجانی دوری کرد.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه برای افزایش انتفاع، حفظ حرمت مردم و بهبود مدیریت امور شهری و همچنین حل مشکلات شهرداری‌ها تلاش خواهد شد، ابراز داشت: قطعاً تمام تلاش‌ها در این راستا خواهد بود تا با تسهیل فرآیندهای موجود و مساعدت لازم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، کارها و اقدامات عمرانی بزرگ در شهر انجام شود.

فخری ضمن بیان اینکه فضای سبز و باغات متعلق به مردم و نسل آینده این منطقه خواهد بود و به همین واسطه تغییر کاربری این مجموعه‌ها، خط قرمز استانداری است، تصریح کرد: می‌بایست شورای شهر تلاش کند تا در دوره مسئولیت خود، مشکلات کارگران و کارمندان شهرداری برطرف شود.

وی ضمن بیان اینکه بحث جابه‌جایی ندامتگاه از مقوله‌هایی که به‌صورت مستمر مورد پیگیری، رصد و بازدید واقع می‌شود، افزود: با جابه‌جایی این مرکز و به‌واسطه قرار داشتن در شاهراه اصلی شهر، می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد یک پیادهراه زیبا در شهر سمنان توسط شهرداری استفاده کرد.

کد خبر 4770311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha