۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۳

فرمانده انتظامی استان سمنان:

توقیف کامیونت حامل قاچاق در میامی/محموله از رسیدن به مقصد بازماند

توقیف کامیونت حامل قاچاق در میامی/محموله از رسیدن به مقصد بازماند

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف کامیونت حاوی کالای قاچاق در میامی خبر داد و گفت: این محموله از تهران بارگیری و به سمت خراسان رضوی در حرکت بود که از رسیدن به مقصد باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه طرح پیشگیرانه و کنترلی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در استان سمنان دنبال می‌شود، ابراز داشت: بر این اساس مأموران نیروی انتظامی میامی در بازرسی از یک کامیونت متوجه جنس قاچاق شده و دستور توقیف آن را صادر می‌کنند.

وی بابیان اینکه راننده فاقد هرگونه مدرک و مجوز قانونی حمل کالا بوده است، افزود: پلیس در طرح مبارزه با قاچاق کالا محورهای مواصلاتی را نیز تحت نظر خود دارد که بر این اساس، پرونده راننده به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده‌شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه لوازم‌خانگی ازجمله کالای کشف‌شده در این کامیونت را شامل می‌شود، ابراز داشت: مأموران در بازرسی از کامیونت هفت‌دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه یخچال، پنج دستگاه ماشین لباسشویی و دو هزار و ۵۵۰ کیلوگرم تخمه‌ژاپنی را کشف کردند.

حسنی بابیان اینکه طبق برآورد کارشناسان ارزش ریالی این محموله دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، تصریح کرد: مبدأ محموله پایتخت و مقصد آن خراسان رضوی بود که با هوشیاری مأموران انتظامی میامی از رسیدن به مقصد بازماند.

وی بابیان اینکه برخورد با قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد، اضافه کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت مورد رسیدگی واقع شود.

کد خبر 4801875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha