۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان خبر داد:

آماده‌باش فوریت‌های پزشکی زنجان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

آماده‌باش فوریت‌های پزشکی زنجان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

زنجان-رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان اورژانس ۱۱۵ استان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در آماده‌باش کامل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اورژانس زنجان، اصغر جعفری‌روحی، گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان اورژانس ۱۱۵ استان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و اورژانس هوایی استان آماده ارائه خدمات پیش‌بیمارستانی به همشهریان هستند، افزود: به طور کلی ۱۲ کد آمبولانس برای پوشش مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه حضور خواهند داشت.

جعفری روحی تصریح کرد: ۵ کد آمبولانس در شهر زنجان و در محل‌های چهارراه امیرکبیر، سبزه‌میدان، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و تقاطع خواجه نصیر برای ارائه خدمات به همشهریان حاضر خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به اینکه ۷ آمبولانس نیز در شهرستان‌ها همراه و همگام با مردم در راهپیمایی حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی، اتوبوس آمبولانس و همه پایگاه‌های جاده‌ای نیز آماده ارائه خدمات در سطح جاده‌ها و روستاهای استان هستند.

کد خبر 4849558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha