۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

کانون‌های فرهنگی تبلیغی محلی برای ایجاد پویش‌های مردمی است

کانون‌های فرهنگی تبلیغی محلی برای ایجاد پویش‌های مردمی است

شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی محلی برای جوشش اندیشه و ایجاد پویش‌های مردمی است.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: مکتب امام یعنی اندیشه‌ای که قرار است دنیا را نجات بدهد، مکتبی که فاصله گرفتن از آن باعث سیلی خوردن ملت و دولت خواهد شد، این مکتب یک منبع غنی است، یک تفکر و یک اندیشه‌ی ناب است.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: دعوای ما با دنیا یک دعوای فکری و اندیشه‌ای است و دشمن به دنبال اسلام هراسی است چون بعد از ورود امام خمینی و شروع انقلاب اسلامی، گرایش به اسلام، معنویت و انقلاب اسلامی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و دشمن از این موضوع به‌شدت ترس دارد.

وی ادامه داد: این تحولات به وجود آمده منبع جوشش فکر است و جوشش فکر با صِرف جوشیدن اتفاق نمی‌افتد و باید جریان هم پیدا کند.

کانون‌های فرهنگی تبلیغی مرکزی برای تربیت نیروی جوان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کانون‌های فرهنگی تبلیغی را مرکزی برای تربیت نیروی جوان، مؤمن، انقلابی و باانگیزه دانست و گفت: کانون باید بتواند بهترین نیروها را شناسایی و بهترین نیروی انسانی را تحویل اجتماع بدهد تا بهترین پویش‌ها و رویش‌ها شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: پویش یعنی جریان مردمی اثرگذار که با حضور در کنار مردم، درد آن‌ها را می‌داند و در مسیر برطرف کردن آلام مردم تلاش می‌کند و همه هر آنچه انجام می‌دهد قربه الی الله و فقط برای خداست؛ در کل کانون یعنی محلی برای جوشش اندیشه و ایجاد پویش‌های مردمی همراه با مردم و همدل با مردم و این دو یعنی جوشش و پویش که باید به این دو موضوع اهمیت داده شود.

وی بابیان اینکه در اتفاق کرونا که در کشور به وجود آمد، همه به چشم خود حرکت‌های شکل‌گرفته از جان‌ودل مردم را دیدند، گفت: هیچ‌کدام از افرادی که در گروه‌های جهادی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و یا در کمک به مردم فعال هستند و با انفاق مال خود با مردم همدردی می‌کنند، برای این کارها حقوق و مزایایی نمی‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان جدا شدن پویش‌ها و کارها و فعالیت‌های خیرخواهانه و خیری، از جوشش‌ها و مکتب امام خمینی (ره) را خطرناک دانست و بیان کرد: فعالیت‌های خیّری و خیرخواهانه‌ای که از مکتب امام جدا هستند و از «جوشش از مکتب امام» دور هستند، همین کمک‌های مسیحی گونه که در بلایا یک‌باره درو هم جمع می‌شوند و کمکی می‌کنند؛ این انجمن‌ها انجمن‌هایی هستند که جوشش فکری ندارند.

کد خبر 4897027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha