۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳

در منطقه ۱۳ صورت گرفت؛

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره فضای سبز به صورت مجازی

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره فضای سبز به صورت مجازی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 گفت: در راستای طرح فاصله گذاری فیزیکی و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، خدمات آموزشی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و الزام به در خانه ماندن برای جلوگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت شهروندان، مراکز تام منطقه ۱۳ اقدام به تغییر شیوه آموزشی و جایگزینی آموزش‌ها به صورت مجازی به جای کلیه آموزش‌های حضوری کرده است.

وی افزود: این شیوه آموزش که از آغازین روزهای شیوع بیماری راه اندازی شده به صورت آنلاین خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص نگهداری گیاهان را ارائه می‌کند.

به گفته وی همچنین آموزش مباحث گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، گیاهان دارویی و مبحث جدید گیاهان خاص به صورت کلیپ و ویدئوهای آموزشی در کانال آموزشی این منطقه بارگذاری شده و برای شهروندان قابل دسترس و بهره برداری است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی با استقبال شهروندان همراه بوده و امیدواریم در آینده نزدیک با رفع این بیماری، در کنار خدمات مجازی شاهد ارائه خدمات حضوری به شهروندان نیز باشیم.

کد خبر 4900674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha