۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

آماده سازی زمین بازی کودکان در چهار بوستان شمال شرق تهران

آماده سازی زمین بازی کودکان در چهار بوستان شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از آماده سازی بوستانهای این منطقه برای نصب وسایل بازی کودکان در بوستان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی پورشاسب با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته این حوزه مرمت، مناسب سازی زمین بازی کودکان در بوستانهای محلات کم برخوردار منطقه بود، افزود: در سال ۹۸ بوستان‌هایی که فاقد زمین بازی بودند شناسایی و پس از بررسی و جانمایی نسبت به آماده سازی زمین بازی کودکان اقدام شد.

وی با اشاره به تجهیز بوستان‌های محلی ناحیه شش به زمین بازی کودکان گفت: پس از نیاز سنجی و بررسی کارشناسی، تهیه نقشه و جانمایی، زمین بازی کودکان در بوستان‌های داور و مسلم رضایی در محله جوادیه و بوستان‌های برات حسن زاده و گل ختمی در محله گلشن آماده سازی شد.

وی در ادامه ترمیم و تجهیز زمین چمن مصنوعی در محله مجیدآباد را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد و گفت: نصب و ترمیم زمین چمن مصنوعی اطراف بوستان پلیس درمحله مجید آباد در دستور کار قرار گرفته و به زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه از احداث سالن مطالعه در بوستان ارغوان محله تهرانپارس خبر داد و گفت: به منظور افزایش سرانه مطالعه شهروندان منطقه چهار، بازسازی و مناسب سازی ساختمان بوستان ارغوان به متراژ ۱۶۸ مترمربع برای تبدیل به سالن مطالعه وقرائت خانه در دستور کار قرار گرفت.

پورشاسب در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقدامات صورت گرفته در بوستانها و معابر منطقه متوقف شده است و امیدواریم با پایان این بحران شرایط و امکانات را برای حضور شهروندان در مراکز تفریحی و گردشگری منطقه فراهم کنیم.
  

کد خبر 4917872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha