۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

توسط کتابسرای تندیس؛

ترجمه اولین‌جلد رمان حماسی «شاهدخت شاهین» منتشر شد

ترجمه اولین‌جلد رمان حماسی «شاهدخت شاهین» منتشر شد

اولین‌جلد از رمان حماسی «شاهدخت شاهین» با عنوان «دختر آیرون هند» نوشته دیوید گمل توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «دختر آیرون هند» نوشته دیوید گمل به‌تازگی با ترجمه ژاله فراهانی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب، اولین‌جلد از مجموعه حماسی «شاهدخت شاهین» است که گمل نوشته است.

دیوید اندرو گمل نویسنده انگلیسی این‌کتاب، به نوشتن داستان‌های فانتزی و حماسی معروف است. او متولد سال ۱۹۴۸ و درگذشته به سال ۲۰۰۶ است. «شاهدخت شاهین» دربرگیرنده افسانه‌ای پهلوانی است که شخصیت اصلی‌اش یک زن اشراف‌زاده یا همان شاهدخت شاهین است. «شاهدخت شاهین» به گفته بسیاری از اهالی ادبیات، الهام‌بخش فانتزی‌نویسان زیادی از جمله نویسنده «بازی تاج و تخت» بوده است. طوری که می‌توان شباهت‌های زیادی بین این‌مجموعه و «شاهدخت شاهین» پیدا کرد.

در اولین‌جلد از مجموعه شاهدخت شاهین، شخصیت اصلی از گذرگاه زمان عبور کرده تا در زمان مناسب و پیش از آن‌که دیر شود، مردم شکست‌خورده و مغرور خود را نجات دهد. داستان این‌رمان در سرزمینی کوهستانی جریان دارد که مردم دهقان و دامپرورش، مستعمره یک قوم جنگ‌طلب شده‌اند که کاری جز شرارت ندارند. قوم شروری که مردم شاهدخت را تبدیل به مستعمره خود کرده‌اند، زندگی خود را از راه آدم‌کشی و کشورگشایی می‌گذرانند. اما به این‌هم بسنده نمی‌کنند و می‌خواهند نسل این‌مردم را از روی زمین بردارند.

اولین‌جلد از مجموعه «شاهدخت شاهین» با ۳۹۲ صفحه و قیمت ۶۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4943421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha