۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

توسط انتشارات کتابسرای تندیس؛

ترجمه رمان «لور» منتشر شد/قصه‌ای از جنگ خدایان یونان

ترجمه رمان «لور» منتشر شد/قصه‌ای از جنگ خدایان یونان

رمان «لور؛ سرنوشتت را به من گره بزن» نوشته الکساندرا برکن با ترجمه زهرا چفلکی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «لور؛ سرنوشتت را به من گره بزن» نوشته الکساندرا برکن به‌تازگی با ترجمه زهرا چفلکی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

الکساندرا برکن نویسنده جوان این‌کتاب، متولد سال ۱۹۸۷ است که از او ترجمه دو رمان «اهریمن در آینه» و «تاریک‌ترین ذهن‌ها» در ایران چاپ شده است. این‌نویسنده رمان‌هایی برای جوانان و بچه‌های سنین میانی و همچنین داستان‌های کوتاهی برای جوانان در کارنامه دارد. «لور» یکی از رمان‌های او برای جوانان است که برای اولین‌بار سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

داستان این‌رمان درباره جنگ خدایانی به‌نام‌های پوسایدون، آتنا، آپولو، افرودیت، آرس، دیونیسوس، هفائستوس، آرتمیس و هرمس است. اما شخصیت اصلی‌اش لور نام دارد که این ۹ خدا به او خیانت کرده‌اند و هر ۷ سال، یک‌هفته وقت دارد این‌خدایان فانی را شکار کند و قدرتشان را کسب کند. آگون هم نام منطقه‌ای است که لور هرگز نمی‌خواهد به آن‌جا برگردد. این‌منطقه تا زمان زنده‌ماندن آخرین خدا پابرجاست. این‌وعده‌ای بوده که خدای زئوس به دیگر خدایان فانی المپیوس وعده داده است.

لور با گذشته تاریک و آینده پروحشت خود درگیر است و فرصت زندگی از او گرفته شده است. در مقطعی از داستان، کاستور دوست دوران کودکی‌اش پس از ۷ سال بازمی‌گردد اما حضور یک‌الهه یعنی آتنا دختر زئوس خدای خرد و جنگاوری در داستان، باعث می‌شود زندگی لور تغییر مهمی کند...

این‌کتاب با ۵۲۴ صفحه و قیمت ۱۴۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5292698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha