۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

بانک اطلاعاتی قهرمانان و مدال‌آوران استان همدان تدوین شد

بانک اطلاعاتی قهرمانان و مدال‌آوران استان همدان تدوین شد

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به تدوین بانک اطلاعاتی قهرمانان و مدال‌آوران گفت: همزمان با هفته دولت مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان همدان برگزار می‌شود.

محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران همدان اظهار کرد: سال گذشته به دلیل مشکلاتی و محدودیت‌های مالی مراسم تجلیل از از قهرمانان و مدال‌آوران استان همدان برگزار نشد.

وی افزود: تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران برتر استان‌همدان در راستای ارج نهادن به تلاش و پشتکار آن‌ها است و برنامه ریزی ها به سمت برگزاری این مراسم در سال جاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: امسال همزمان با هفته دولت مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان را به صورت ویژه و با شکوهی خاص برگزار خواهیم کرد.

جهانشیر عنوان کرد: بانک اطلاعاتی دقیقی از قهرمانان و مدال‌آوران استان همدان تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از ورزشکاران مستعد بیان کرد: ورزشکاران مستعد هیئت‌های ورزشی که شانس کسب سهمیه در المپیک و بازی‌هایی آسیایی را دارند ماهیانه حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه از اداره ورزش دریافت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران مستعد استان همدان در دستور کار است و تا راه یافتن به المپیک و بازی‌های آسیایی این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4959634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha