۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

گسترش فرهنگ رضوی زمینه‌ساز کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه است

گسترش فرهنگ رضوی زمینه‌ساز کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه است

بوشهر - معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: گسترش فرهنگ رضوی زمینه‌ساز کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا صبح یکشنبه در نشست فعالان تبلیغی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت ادامه داد: بسط عدالت در جامعه و احقاق حقوق مردم از فقیر و غنی، تنها زمانی حاصل می‌شود که با پیروی از فرهنگ رضوی که تنها راه نجات و رستگاری بشریت است هدایت شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: گسترش فرهنگ رضوی برای الگوسازی و تبیین خصوصیات اخلاقی و سیره امام رضا علیه السلام برای کاستن از ناهنجاری‌ها در جامعه و کشور می‌تواند جلوه رحمانی و اصیل را در برابر اقدامات دشمنان اسلام نشان دهد و اقدامات آنها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: اکنون در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران که همواره آماج حملات سخت و نرم جبهه استکبار و عوامل نفوذی آنان بوده و به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند، اقدامات اخیر و تحولات درونی قوه قضائیه در جهت قطع کردن ریشه‌های نفوذ و فساد اداری و قضائی، ستودنی بوده و موجبات مسرت و جلب اعتماد عمومی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است و موجب جلب رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف خواهد بود.

محمودی‌نیا با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و روز قوه قضائیه گفت: هفتم تیر یادآور عروج ملکوتی بزرگ‌مردانی است که در جهت اعتلای اقتدار نظام اسلامی اهتمام داشتند.

وی افزود: هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش‌گران عدالت‌گستر در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به حق با پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نسبت به پاسداشت و حراست از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی همت می‌گمارند و با حساسیت و دقت نسبت به برقراری عدل و عدالت در جامعه ایران اسلامی اهتمام ویژه دارند.

کد خبر 4960323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha