۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

حدود ۱۵۰۰ واحد مسکونی مهر در خوزستان در آستانه بهره برداری است

حدود ۱۵۰۰ واحد مسکونی مهر در خوزستان در آستانه بهره برداری است

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تکمیل مسکن مهر در سطح استان شتاب خیلی خوبی گرفته و هم اکنون یک هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی مهر در آستانه بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز شنبه در هفدهمین نشست شورای عالی مسکن استان خوزستان اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسؤولان متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم.

وی به مساله اجاره بهای مسکن اشاره کرد و افزود: طبق قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد، شورای مسکن استان موظف شده که سقف اجاره بها را مشخص و به شورای عالی مسکن اعلام کند تا شاهد ساماندهی بازار مسکن باشیم.

معاون استاندار عمرانی خوزستان به مسکن‌های مهر باقیمانده در استان اشاره کرد و گفت: تکمیل مسکن مهر در سطح استان شتاب خیلی خوبی گرفته و هم اکنون یک هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی مهر در آستانه بهره برداری است که در ۳۸ سایت مسکونی در ۵ شهرستان تکمیل شد.

خانچی با تاکید بر نقش بانک‌ها در راستای تأمین مالی پروژه‌های مختلف بیان کرد: تأمین مالی یکی از مسائل و چالش‌های اساسی حرکت پر شتاب مسکن در استان خوزستان است و بانک‌ها در صورت تسریع در پرداخت تسهیلات بی شک شتاب این کار را دو چندان می‌کنند.

کد خبر 6118508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha