۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۷

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

آغاز ساخت ۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای آستارا

آغاز ساخت ۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای آستارا

آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا، گفت: ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند در روستاهای شهرستان آستارا با مشارکت ۴۰ گروه جهادی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ناحیه آستارا در ساخت خانه های مسکونی برای محرومان نیازمند همکاری ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد و بهزیستی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید در شناسایی مشکلات روستاهای محروم شهرستان مرزی بندر آستارا به صورت عملیاتی و جهادی وارد عمل شوند، افزود: از توان دهیاری ها و شوراهای اسلامی بهره شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تربیت حافظان قرآن با همکاری پایگاه های بسیج را جز برنامه های سپاه ناحیه شهرستان عنوان کرد و گفت: ارتقای سطح معنوی و معرفت افزایی بسیجیان آستارا در قالب برنامه های قرآنی پیگیری می شود.

سرهنگ قنبری با اشاره به فعالیت ۱۹ قشر بسیج در آستارا، ادامه داد: تشکیل کمیته فضای مجازی آستارا با همکاری فرمانداری و دستگاه های متولی پیگیری می شود.

وی، افزود: با همکاری بسیج رسانه آستارا، یکی از میدان های شهر مرزی بندر آستارا به نام خبرنگار شهید «محمود صارمی» نامگذاری خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، تصریح کرد: حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از محرومان، مستضعفان و جبهه مقاومت در دنیا از دلایل دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با این نهاد مقدس و انقلابی است.

کد خبر 4963767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha