۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶

امام جمعه بروجرد:

ضعف فرهنگ کار در جامعه/ دستگاه‌های فرهنگی ورود پیدا کنند

ضعف فرهنگ کار در جامعه/ دستگاه‌های فرهنگی ورود پیدا کنند

بروجرد- امام جمعه بروجرد با اشاره به ضعف فرهنگ کار در جامعه، گفت: باید فرهنگ کار توسط دستگاه‌های فرهنگی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیران و کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد به مناسبت «روز ملی مهارت» در حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد، اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در جامعه بیکاری و عدم اشتغال جوانان است.

وی، افزود: ایجاد اشتغال از وظایف سازمان‌های فنی و حرفه‌ای نیست اما این سازمان می‌تواند با آن ارتباطاتی که دارند و مهارت آموزی های لازم در راستای اشتغال جوانان نقش داشته باشند.

امام جمعه بروجرد، ادامه داد: متأسفانه فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های کشاورزی اغلب فاقد تجربه مهارتی هستند و برای ورود به عرصه کار مجدد باید آموزش ببینند و این شایسته نیست.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کار و کارگر در جامعه مقام دارد و به فرموده پیامبر اسلام، باید دست کارگر را بوسید اما متأسفانه در جامعه اسلامی امروز شاهد ضعف فرهنگ کار هستیم.

وی با بیان اینکه روی آموزش مهارت‌ها بیش از گذشته باید کار کنیم، افزود: با این روش باید فرهنگ کار توسط دستگاه‌های فرهنگی تقویت تا مشکلات جامعه هدف برطرف شود.

امام جمعه بروجرد، یادآور شد: امید است هر چه سریع‌تر جامعه از ویروس کرونا نجات پیدا کند تا همه مردم بهتر بتوانند در عرصه‌های مختلف فعالیت‌ها ظاهر شوند.

کد خبر 4979674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha