۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴

معاون سازمان صمت اصفهان مطرح کرد:

توزیع ماسک زیر نظر سازمان صمت اصفهان/ کمبود نداریم

توزیع ماسک زیر نظر سازمان صمت اصفهان/ کمبود نداریم

اصفهان-معاون امور بازرگانی سازمان صمت اصفهان گفت: به همان میزان تخصیص یافته پارچه ماسک به بخشی از واحدهای صنعتی در کشور و استان اصفهان ماسک دریافت می‌شود و بر توزیع ماسک نظارت کامل داریم.

اسماعیل نادری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت دقیق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در توزیع ماسک اظهار داشت: با مدیریت وزارت صمت، به همان میزان تخصیص یافته «ملت بلون» به بخشی از واحدهای صنعتی در کشور و استان اصفهان، ماسک دریافت می‌شود.

وی افزود: از چند روز گذشته با نظارت مستقیم سازمان صمت اصفهان، ماسک‌های تولید شده در اختیار مراکز درمانی، بهداشتی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ قرار گرفته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با اشاره به اینکه مشکل تولید انبوه ماسک در ماده اولیه «ملت بلون» خلاصه می‌شد، تصریح کرد: با مدیریت شرکت‌های توزیع کننده «ملت بلون» و تخصیص این ماده به بخشی از واحدهای صنعتی از جمله در استان اصفهان، به همان میزان عرضه «ملت بلون» ماسک تحویل گرفته شود.

وی اضافه کرد: معاونت غذا و دارو و انجمن پخش ایران در همکاری با سازمان صمت استان اصفهان ماسک تولید شده را عرضه خواهند کرد.

نادری با تاکید بر اینکه کمبود ماسک در داروخانه‌ها وجود ندارد، گفت: با توجه به افزایش استفاده از ماسک برای حفاظت از بیماری کرونا لازم است شهروندان استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 4988589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha