۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۸

نماینده دامغان در مجلس:

حادثه بیروت مشکوک است/ امکان دخالت آمریکا و اسرائیل

حادثه بیروت مشکوک است/ امکان دخالت آمریکا و اسرائیل

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه حادثه بیروت مشکوک است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در وقوع آن که به کشته شدن مردم لبنان انجامیده دخالت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در دامغان بیان اینکه حادثه سه شنبه شب در بیروت لبنان مشکوک است و آمریکا و رژیم صهیونیستی در وقوع آنکه منجر به کشته و مجروح شدن مردم لبنان شده دخالت دارند، بیان کرد: ملت و دولت جمهوری اسلامی و دیگر قوا و نهادهای ایران این حادثه دلخراش را که منجر به کشته و مجروح شدن مردم بی‌گناه شد را محکوم می‌کنند و با مردم این کشور همراه و همدل خواهند بود و هرگز دست از همراهی با آن‌ها دست نخواهند کشید.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، لبنان را در محاصره اقتصادی قرار داده و از این طریق می‌خواهد این کشور را به عجز و ناتوانی وادار کنند، گفت: دشمنان از هر راهی در صدد ضربه زدن به ملت و دولت لبنان هستند.

نماینده دامغان در خانه ملت تصریح کرد: حادثه لبنان با تحقیقات کامل باید دنبال و عوامل اصلی در به وجود آوردن این حادثه به خوبی مشخص شود و عاملان حادثه دلخراش و خونین به ملت‌های جهان معرفی و محاکمه شوند.

علیزاده برمی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان است و این رویه را با تاسی از منویات و رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.

کد خبر 4992184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha