۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴

گل محمدی به مهر پاسخ داد:

سلطانی‌فر چه «دستور ویژه»ای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟

سلطانی‌فر چه «دستور ویژه»ای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟

به گفته مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دستور ویژه وزیر ورزش برای حمایت از ورزش این استان در دوران کرونایی شامل کمک چند میلیاردی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزش استان تهران و بررسی مشکلاتی که به خاطر کرونا با آن مواجه شده موضوع نشستی بود که روز گذشته در دفتر وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در پایان این جلسه اینگونه عنوان شد که مسعود سلطانی فر برای حل مشکلات ورزش استان تهران در دوران کرونا دستور ویژه ای صادر کرده است اما اشاره ای به این دستور و اینکه دقیقا شامل چه مورد یا مواردی می شود، نشد اگرچه رضا گل محمدی تاکید دارد که این دستور مربوط به اختصاص کمک مالی وزاتخانه می شود.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از زمان شیوع کرونا و به خاطر تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران، ورزش این استان متحمل خسارت های مالی زیادی شده است. به خصوص باشگاه های دولتی و خصوصی در این دوران دورنا به دلیل لغو فعالیت‌های‌شان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند اما هیچ گونه تسهیلاتی در اختیارشان گذاشته نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط پروژه های زیادی هم داریم که قرار است به مناسبت هفته دولت افتتاح شوند اما به خاطر مشکلات اخیر و محدودیت های مالی ایجاد شده در به سرانجام رساندن آنها با معضل مواجه شده ایم.

گل محمدی تاکید کرد: در نشست مشترکی که با وزیر ورزش برگزار شد گزارشی کامل از این شرایط و مشکلاتی که کرونا برای‌مان در ورزش استان تهران ایجاد کرده، ارائه شد. پس از بررسی های تکمیلی وزیر برای حمایت مالی در این زمینه دستور ویژه ای داد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شد تا از طرف وزارت ورزش بودجه قابل توجهی به این اداره تزریق شود.

گل محمدی از اعلام بودجه مصوب وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امتناع کرد اما به گفته وی این بودجه چند میلیاردی در دو بخش عمرانی و جاری در اختیار این اداره قرار می گیرد تا از آن برای کمک به باشگاه ها، سرو سامان نهایی پروژه های قابل افتتاح و کمک به همکارانی که وضعیت معیشت‌شان به خاطر کرونا دچار آسیب شده، بهره بگیریم.

کد خبر 4995655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha